۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۵۱۹۲
امام جمعه موقت شهرکرد

گروه تروریستی داعش به زودی نابود می شود

امام جمعه موقت شهرکرد: گروه تروریستی داعش که با حمایت وهابیت روی کار آمده است به زودی نابود می شود.
گروه تروریستی داعش به زودی نابود می شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: گروه تروریستی داعش که با حمایت وهابیت روی کار آمده است به زودی نابود می شود و منطقه به ثبات و آرامش می رسد.

وی با بیان اینکه این گروه تروریستی با حمایت وهابیون از جمله عربستان اقدام به کشتار شیعیان و تخریب اماکن مذهبی کرده است، گفت: با پیروزی بشار اسد در سوریه گروه داعش دست به ترور علیه شیعیان در عراق زده است.

فاطمی با بیان اینکه این گروه ارتجاعی و عقب مانده اسباب ناراحتی مسلمانان را فراهم کرده است، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران نیز در حمایت از شیعیان، به دولت عراق در برخورد با تروریست های تکفیری کمک کند.

امام جمعه موقت شهرکرد به نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت قائم المهدی اشاره کرد و گفت: طول عمر پر برکت امام دوازدهم یک معجزه الهی است و حضرت صاحب الزمان نیز پس از ظهور به نقل از امام رضا(ع) چهره ای جوان خواهند داشت.

فاطمی با گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، خاطرنشان کرد: اقتدار کشور مرهون فداکاری و ایثار سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی افزود: امنیت عمومی برای کشور بسیار مهم است و باید قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان بود.

فاطمی با اشاره به فلسفه انتطار، افزود: منتظران از بهترین افراد هستند و خود انقلاب اسلامی آماده سازی برای قیام آن امام بزرگ است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۳۶

29 Dec 2019