۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۱۵۱۳۸
سرپرست اداره صنعت معدم تجارت کوهرنگ:

قاچاق گندم از شهرستان کوهرنگ، صدمات اقتصادی زیادی به این شهرستان وارد می کند

جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان با حضور فرماندار و سایر اعضاء کمیسیون در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
قاچاق گندم از شهرستان کوهرنگ، صدمات اقتصادی زیادی به این شهرستان وارد می کند
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر،در این جلسه مهراب جمالپور،سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ ودبیر جلسه  افزود:در سال پیش رو، با اشاره به اينكه  مرحله دوم هدفمندي يارانه ها آغاز شده است  بايد با جديت و حساسيت بيشتر، نماينده احقاق حقوق مردم باشيم.

وی افزود: نبايد كم كاري در اين زمينه صورت گيرد و دستگاه هاي مختلف بايد توان خود را براي اجراي هر چه بهتر فاز دوم هدفمندي يارانه ها بسيج كنند.
جمالپور بر كنترل و نظارت بر بازار تاكيد كرد و افزود: برخورد با افراد متخلف و در نظر گرفتن رفاه حال آحاد مردم در اولويت كاري دستگاه هاي مرتبط قرار گيرد.

وی در ادامه در خصوص سهمیه آرد شهرستان وخريد گندم اظهارکرد: با مسدود و حذف راهكارهاي قاچاق اين محصول،نياز شهرستان برآورده می شود و علي رغم اينكه با متخلفين برخورد می شود، خدمات به عشایر وروستائیان شهرستان  نيز  مد نظر قرار می گيرد.

وي همچنين از تشكيل جلسات تنظیم بازار بصورت ماهانه در راستاي تبيين راهكارهاي جلوگيري از افزايش قيمت كالاها و خدمت رساني بهتر به مردم شهرستان خبر داد.

گفتني است در اين جلسه در خصوص ساماندهی وضعیت آرد عشایری و روستائی ونیز قيمت آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و اعضا به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.
انتهای خبر/ح

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۰:۰۶

14 Jan 2020