۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۵۱۱۰
در گفت‌و‌گو با زنگ خبر مطرح شد؛

عوامل موفقيت از زبان جوان ديروز

جوان موفق کسي است که اگر بخواهد کاري را انجام دهد باید بتواند خود را با شرايط و محيط جغرافيايي وقف دهد و تمامي مسائل را براي خود هموار واز موانع عبور کند.
عوامل موفقيت از زبان جوان ديروز
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از زنگ خبر، در همايش تجليل از جوانان برتر شهر بن، بهروز سليمي مديرعامل شرکت گاز کربنيک شهرستان بن خطاب به جوانان گفت: جوان موفق کسي است که اگر بخواهد کاري را انجام دهد باید بتواند خود را با شرايط و محيط جغرافيايي وقف دهد و تمامي مسائل را براي خود هموار  و از موانع عبور کند.

مهندس سليمي، نکاتي را براي موفقيت جوانان توصيه کرد و گفت: يک جوان از ابتداي هرکاري بايد اهداف را براي خود مشخص کند و به نحو احسن کارهاي خود است.

وی افزود: شناخت موانع و مشکلات نکته ديگر است که بايد به آن اهميت داده شود زيرا زماني که موانع را بشناسيم ميتوانيم به فکر چاره براي حل آن باشيم.

خلاقيت و نو آوري از ديگر مسائلي است که سليمي به آن اشاره کرد و گفت: يک جوان موفق بايد مدنظر داشته باشد که ذهن خود را براي انجام کار متمرکز کند.

این جوان موفق با اشاره به اين نکته که جرات و شهامت و پشتکار و مداومت را مي بايست از اولويت هاي برنامه هاي جوان امروزي قرار گيرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۴:۵۲

23 Jan 2020