۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۱۵۰۶۰
تازه ترین نظرسنجی نشان داد:

۶۳ درصد آمریکایی‌ها معتقدند زندگی فرزندانشان بدتر خواهد شد

نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد بیش از ۶۳ درصد مردم آمریکا بر این باورند که وضعیت زندگی فرزندان آنها طی سال‌های آینده بدتر خواهد شد.
۶۳ درصد آمریکایی‌ها معتقدند زندگی فرزندانشان بدتر خواهد شد
به گزارش جهان بین به نقل از تسنیم، نظرسنجی تازه سی ان ان نشانگر این واقعیت است که ۶۳ درصد والدین آمریکایی معتقدند که وضعیت زندگی فرزندان آنها طی سال‌های آینده به مراتب بدتر از خود آنها خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در نظرسنجی انجام شده در سال ۱۹۹۹ میلادی بیش از دو سوم مردم آمریکا پیش بینی کرده بودند که وضعیت زندگی فرزندانشان بهتر از آنها خواهد بود. این نظرسنجی حاکی است اکثر مردم آمریکا بر این باورند که شرایط زندگی در این کشور طی دهه‌های آینده برای فرزندانشان به مراتب سخت تر خواهد شد.

بیش از ۶۶ درصد مردم آمریکا اعلام کردند که وضعیت زندگی در این کشور طی دهه‌های آینده سخت تر خواهد شد. ۷۴ درصد مردم آمریکا نیز اعلام کردند پیدا کردن شغل مناسب و خوب طی سال‌های آینده سخت تر خواهد شد.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که میزان اعتماد مردم آمریکا به نهادهای مدنی از جمله دولت، کلیساها و دادگاه عالی آمریکا به شدت رو به کاهش بوده است. در حالی که در سال ۱۹۹۷ میلادی یک چهارم مردم آمریکا به دادگاه عالی اعتماد داشتند این رقم در نظرسنجی اخیر سی ان ان به کمتر از ۱۳ درصد رسیده است.

در نظرسنجی ۲۰۰۵ میلادی نیز ۲۲ درصد مردم آمریکا به بانک‌ها اعتماد داشتند در حالی که این رقم در نظرسنجی اخیر به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام/ ع ق/


مرجع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۹:۱۵

25 Jan 2020