۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۱۵۰۵۷

جلوه گری، وابستگی به غرب و عدم تقید به مذهب آفت حجاب دختران ایرانی

کارشناس مسائل تربیتی و دینی گفت: بن بست غرب، شاه راهی برای برخی از زنان ایرانی شده است که برای فرار از پوشش و حجاب به آن متوسل می شوند.
جلوه گری، وابستگی به غرب و عدم تقید به مذهب آفت حجاب دختران ایرانی
حجت الاسلام محمد باقری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با توجه به بحث حیا و حجاب در جامعه گفت: زنان دارای روحیات خودنمایی و جلوگری هستند که با توجه به انحرافاتی که توسط تبلیغات غرب صورت گرفته این روحیات به فخر فروشی زنانه مبدل شده است.

وی تعریف اشتباه از غیرت مردانه به جای تساوی حقوق زن و مرد، تحصیلات نامربوط و به کارگیری زن در تخصص های ناهمگون و همچنین نگاه ابزاری به زن را سبب انحرافات اخلاقی و بد حجابی در جامعه برشمرد.

این کارشناس تربیتی با اشاره به بحث حجاب زنان در غرب خاطر نشان شد: عدم امنیت اخلاقی و روانی در خانواده های غربی سبب شده تا غربی ها به این نتیجه برسند که مهمترین مسئله برای حفظ آرامش خانواده ها محدود شدن تعاملات مرد و زن و استفاده از حجاب در جامعه است.

وی تبلیغات وسوسه کننده غرب، محتوای فیلم های داخلی و خارجی و عدم توجه واقعی به حجاب زنان را از جمله عواملی برشمرد که زنان ما را به سمت آزادی بدون پشتوانه غربی سوق می دهد.

باقری با بیان این موضوع که از هر سه زن اروپایی، دو نفر خواستار امنیت و حجاب هستند گفت: مردم  کشورهای غربی به صورت عملی به این نتیجه رسیده اند که معنای آزادی آن چیزی نیست که دولت های غربی به جهان تحمیل کرده اند.

وی در پایان بی حیایی و جلوه گری زنانه را یکی از عوامل طلاق در کشور دانست و گفت: امروزه در جامعه فخر فروشی زنان را جاهلیت تعریف نمی کنند و آن را یک تمدن و آزادی به حساب می آورند.

انتهای پیام/م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۵:۴۳

1 Jan 2020