۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۱۵۰۴۳
مسئولين شهرستان بن پيگير باشند؛

وضعیت نمازخانه مجتمع تفریحی بن مطلوب نیست

وضيعت نمازخانه مجتمع تفريحي گرداب شهرستان بن مطلوب نيست و ضروری است تا مسئولان در این رابطه تدابیر لازم را بیندیشند.
وضعیت نمازخانه مجتمع تفریحی بن مطلوب نیست
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از زنگ خبر ، نماز در دين مبين اسلام و در نظام مقدس جمهوري اسلامي از جايگاه والا و ارزشمند برخوردار است و مديران به عنوان كارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد با اخلاص عمل ، عشق و علاقه در ترويج فرهنگ نماز تلاش نمايند .

برپايي نماز جماعت در اماکن عمومي و پارک‌ها خود امر ‌به معروف غير زباني است؛ نتيجه تمامي کارهاي فرهنگي بايد منجر به ترويج و احياء فرهنگ نماز در جامعه شود تا در برابر تهاجم فرهنگي و آسيب‌هاي اجتماعي که از سوي استکبار به ما تحميل شده است مقابله شود و لذت نماز اول وقت را به جامعه بويژه نسل جوان چشانده شودو بايد تدبيري اتخاذ شود تا اين طرح معنوي کمرنگ نشود و در دراز مدت شاهد ارتقاء توسعه آن در اماکن ديگر شودهمان طور كه به سلامت جسم اهميت داده ميشود بايد سلامت روح هم مهم باشد و با اشاعه فرهنگ ديني زمينه بهره گيري درست از فرصت هاي معنوي را براي آنان فراهم شود و نماز فريضه اي است که باعث ميشود نسل جوان از آسيب هاي اجتماعي مصون بماند.

در آيات و روايت بسيار زيادي به اهميت برپايي نماز اول وقت و به‌ويژه نماز جماعت تاکيد شده است و همواره نيز اين موضوع مورد توجه بوده است که کار نبايد مانعي براي تاخير در برپايي نماز باشد.

مجتمع تفريحي گرداب بن يكي از مراكز تفريحي و زيباي استان است و اين مجتمع چون در مسير رودخانه زاينده رود و زيارتگاههاي سيدبهاالدين و بابا پير احمد بن قرار گرفته است محل حضور و گذر بسياري از مهمانان و مسافران است .

مسولين شهرستان بن مي بايست نسبت به اختصاص مكان مناسب جهت اقامه نماز و پخش اذان در مجتمع تفريحي گرداب اقدامات لازم را بعمل آورند و در ايام تابستان که روزانه هزاران نفر گردشگر دارد روحانيون درگرداب مستقر و نماز جماعت اقامه شود.

براي نهادينه کردن فرهنگ اقامه نماز نيازمند اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي تاثيرگذار و کاربردي هستيم مسئولان شهر مي بايست با تهيه امکانات در برگزاري نماز در گرداب که يکي از مکان‌هاي تفريحي استان به شمار مي آيد توجه داشته باشند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۲:۵۷

8 Jan 2020