۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۵۰۱۱

کانون های مساجد نقش مهمی در توسعه اوقات فراغت جوانان دارد

مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در توسعه اوقات فراغت جوانان دارد.
کانون های مساجد نقش مهمی در توسعه اوقات فراغت جوانان دارد
حجت‌الاسلام مراد یوسفی در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی‌ها، رفع احتیاجات و برنامه‌ریزی صحیح در این حوزه سبب بروز استعدادها و خلاقیت‌ها و ایجاد نوآوری در بین نوجوانان و جوانان می‌شود.

وی تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت از ماموریت‌های اصلی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و نقش مهمی در پوشش فعالیت‌های فراغتی دارد.

یوسفی، هدف از برگزاری این ستاد را تشریح نظام‌نامه اوقات فراغت برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان به منظور روی آوردن به برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه کانون های مساجد، مهم ترین در بحث اوقات فراغت جوانان است گفت: در زمینه اوقات فراغت باید تلاش بیشتر و خدمات بهتر و هدفمندتری ارائه شود تا جوانان بتوانند با برگزاری برنامه های فرهنگی علاقه مندی بیشتری پیدا کنند.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه طرح آسمانی ها با پایگاه های طرح اوقات فراغت در شهرستان لردگان خبر داد.

محمد رضا مظاهری، مسئول ستاد اوقات فراغت چهارمحال وبختیاری افزود: برنامه های اوقات فراغت تابستان ۹۳ می بایست در راستای اهداف نظام نامه باشد.

وی توجه ویژه به مناسبت های مذهبی در ایام مقارن با اوقات فراغت را در دستور کار کانون های مساجد عنوان کرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۲۹

14 Jan 2020