۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۱۴۹۹۳
خطیب نماز جمعه شهر بروجن:

امام خامنه ای سرمایه انقلاب هستند/با محاصره اقتصادی فعال تر می شویم

خطیب نماز جمعه شهر بروجن ضمن بیان این که امروز هیچ رهبری مثل ومانند مقام مظم رهبری وجود ندارد گفت:امام خمینی(ره) ایشان را سرمایه انقلاب وشایسته رهبری دانست.
امام خامنه ای سرمایه انقلاب هستند/با محاصره اقتصادی فعال تر می شویم
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت:جوانان امروز در آمادگی،شجاعت و غیرت برای دفاع از هویت انقلابی خود از جوانان زمان دفاع مقدس کمتر نیستند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) تصریح کرد:اگر ما را محاصره اقتصادی کنند فعال تر می شویم، ترس این دارد که ما به جان هم بیفتیم.

حسین نژادیان ضمن گرامیداشت۱۹ خرداد ولادت حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان گفت:جوان باید در درون خود احساس کند نسبت به آینده کشور مسئول است.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن با بیان این که در اعمال شب نیمه شعبان اشاره ای به لیله القدر شده است تاکید کرد:برگزاری جشن های میلاد امام زمان(عج) باید بدون ارتکاب گناه و هنجار شکنی صورت گیرد.

حجت الاسلام حسین نژادیان بیان کرد:جامعه ای که از نور ایمان بهره ای ندارد حیات حقیقی انسان را نخواهد داشت وجامعه انسانی به معنی خاص آن نیستند.

حسین نژادیان ایجاد پایگاه فرهنگی در منطقه گردشگری سیاسرد،امام زاده حمزه علی(ع)و امام زاده علی ابن احمد را توسط برادران سپاه وبسیج تحسین برانگیز دانست.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۵:۱۲

28 Dec 2019