۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۱۴۹۹۰
خطیب موقت نمازجمعه شهرکرد:

امروز، سامرا قلب تپنده جهان تشیع است /شیعه برای دفاع از حرمین شریفین ازهیچ تلاشی فرو گزار نمی کند

خطیب موقت جمعه شهرکرد با محکوم کردن حمله تروریستی به حرمین شریفین عسکریین گفت: امروز، سامرا قلب تپنده جهان تشیع است /شیعه برای دفاع از حرمین شریفین از هیچ تلاشی فرو گزار نمی کند
امروز، سامرا قلب تپنده جهان تشیع است /شیعه برای دفاع از حرمین شریفین ازهیچ تلاشی فرو گزار نمی کند
حجت الاسلام احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن حمله انتحاری به حرمین شریفین در سامرا گفت: تروریست ها آگاه باشند که سامرا امروز یکی از محورهای مورد اهمیت شیعه است و شیعیان در برابر این هتاکی آرام نمی نشینند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام(ره) در 14 خرداد امسال افزود:چالش های فراوانی، نظام اسلامی ما رادر حال  احاطه قرار داده است که مهمترین آنها می تواند شرارت های دشمنان خارجی، تلاش غرب و آمریکا برای تحت نفوذ قرار دادن و ضربه به ولایت فقیه و به فراموشی سپردن مکتب امام راحل(قدس) باشد.

خطیب موقت جمعه شهرکرد با اشاره به مکتب غنی امام که حاوی مطالب عمیقی است گفت: این بیانگر شناخت دشمن فرعی از اصلی و همچنین لزوم وحدت مسلمانان است.

احمدی با اشاره به سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر مسلمانان، خاطرنشان کرد:سرعت عمل مجلس خبرگان باعث شد تا در عین ناباوری دشمنان، پرچم ولایت در عصر غیبت به دست فقیهی جامع الشرایط قرارگیرد که بحمدالله تمامی بحران ها و چالش های پیش رو را یکی پس از دیگری با عنایت پروردگار وحمایت مردمی پشت سر گذاردند، این در حالی است که پس از رحلت بنیانگزار کبیر انقلاب، دشمنان ما انقلاب اسلامی را خاتمه یافته عنوان می کردند.

وی با تبریک ایام شعبانیه، اظهار داشت: ایام  شعبان، ایام معنویت است و بایستی منتظران حضرت ولی عصر(عج) از همیشه کوشاتر بوده و فضایل و مناقب این روزها را با خلوص نیت درک نمایند.

احمدی ادامه داد:همگان باید دقت کنند که مراسم جشن منجی بشریت در شان حضرت مهدی (عج) باشد و ضمن اینکه پرشور و همراه با آداب معنوی کامل برگزار شود باید از هرگونه احتمال گناه هم مصون باشد.

وی با اشاره به برخی روایات مبنی بر ورود دعای کمیل در شب ولادت بقیه الله الاعظم(عج)، مردم را  به انجام فضایل معنوی و قرائت ادعیه ها و زیارات خاصه این روز فرا خواند.

انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۸:۳۶

28 Dec 2019