۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۴۸۵۸

ساخت بزرگترین مجتمع تفریحی خاورمیانه در کوهرنگ

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از ساخت بزرگترین مجتمع رفاهی، فرهنگی وتفریحی دانشجوی در شهرستان گوهرنگ خبر داد.
ساخت بزرگترین مجتمع تفریحی خاورمیانه در کوهرنگ
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز دکتر محمد حسین آیتی در نشست خود با اصحاب رسانه با اشاره به این که این مجتمع بزرگترین مجتمع رفاهی و تفریحی دانشجویی در کل خاورمیانه است گفت: به منظور بهرمندی دانشجویان و پرسنل دانشگاه های علوم پزشکی از سال 77قرار برساخت مجتمع تفریحی در استان چهارمحال و بختیاری شد که حدود 15 سال به تاخیر افتاد.

وی، وجود آب و هوای مطلوب و جاذبه های گردشگری استان را دو عامل مهم در احداث این مجتمع در چهار محال و بختیاری برشمرد. آیتی دلیل تاخیر 15ساله در ساخت این مجتمع تفریحی را نبود بودجه مورد نظر و عدم حضور دکتر هاشم زاده به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برشمرد.

آیتی با اشاره به اینکه 58 مورد از دانشگاه های کشور اختصاص به رشته های پزشکی و پیرا پزشکی دارند افزود: از 4 میلیون دانشجو در کشور حدود 170هزار از آن ها در دانشگاه های علوم پزشکی درحال تحصیل هستند.

معاون فرهنگی و دانشجوی استفاده از صندوق رفاه دانشجویی، بهرگیری از منابع دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور و استفاده از بخش خصوص را از جمله روش هایی دانست که می توان در جهت تامین منابع در ساخت این پروژه عظیم استفاده کرد.

آیتی همچنین از برگزاری یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پژشکی خبر داد و گفت: این دوره از المپیاد ورزشی اختصاص به دانشجویان پسر دانشگا های علوم پزشکی کشور دارد ودر 12 رشته ورزشی  با حضور 3 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می شود.

وی افزود: المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی هر ساله به صورت دوره ای بین دانشجویان پسر و دختر برگزار می شود. در پایان شایان ذکر است که این جلسه با دو ساعت تاخیر برگزار شد و معاون فرهنگی دانشجویی تنها حدود 15 دقیقیه در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۰:۵۷

11 Jan 2020