۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۱۴۸۵۵

مکتب سیاسی امام خمینی(ره) بهترین الگوی مدیریت جهادی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری گفت:مکتب سیاسی امام خمینی(ره) حرف تازه ای برای بشریت داشت و بزرگداشت این اسوه عظیم باید نشان دهنده شخصیت والای وی باشد.
مکتب سیاسی امام خمینی(ره) بهترین الگوی مدیریت جهادی است
به گزارش جهانبین نیوز،  علی گرجی در جلسه نهایی کمیته مراسم ستاد ارتحال امام خمینی(ره) که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) و پنجاه و یکمین سال قیام ۱۵ خرداد گفت: برنامه های این مناسبت ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری اجرا می شود.

گرجی شناساندن شخصیت امام، تبیین ویژگی های عصر امام(ره) به عنوان عصر بیداری، تبیین ویژگی های سیاسی امام(ره)، و تشریح اعتماد به نفس و جرات و ایستادگی ملت ها در برابر ابرقدرتها را از جمله شاخص های برنامه های این ایام عنوان کرد.

وی امام(ره) را الگوی مدیریت جهادی دانست و تاکید کرد: مکتب سیاسی امام(ره) حرف تازه ای برای بشریت داشت و بزرگداشت این اسوه عظیم باید نشان دهنده شخصیت ایشان باشد.

گرجی به تشریح مهم‌ترین اهداف ستاد بزرگداشت سالگرد قیام ۱۵ خرداد در استان پرداخت و اظهار داشت: توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور قیام ۱۵ خرداد، تبیین و ترویج پیام قیام ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد از مهم‌ترین اهداف ستاد بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد محسوب می شود.

گرجی بیان داشت: مردم به عنوان نقش آفرین اصلی، رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و انگیزه مذهبی و روحیه شهادت طلبی سه اصل اساسی در قیام ۱۵ خرداد بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اذعان داشت: امام خمینی(ره) در برابر سه کلید واژه آزادی، دمکراسی و حقوق بشر کلید واژه های امت محوری، امامت محوری، عدالت گستری، و مقابله با مستکبرین و دفاع از مستضعفین را در بین جوامع بشری نهادینه کرد.

گرجی با اشاره به برنامه های ستاد ارتحال امام(ره) استان تصریح کرد: ۴۰ برنامه محوری در استان اجرا و در ۹ شهرستان استان ۹ برنامه محوری و ۹ بروشور با محوریت امام شناسی اجرا توزیع می شود.

وی از برگزاری همایش بزرگ امام خمینی(ره) اصلاح گر اسلام ناب در روز ۱۴ خرداد در مصلی شهرکرد با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری خبر داد.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۱:۳۲

7 Jan 2020