۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۱۴۸۲۴
خطيب جمعه شهرستان بن:

مهم ترين وظيفه ما انتقال سالم مکتب سياسي امام راحل به نسلهاي آينده است

هنر بزرگ امام راحل (ره) ،ارائه يک انديشه و مکتب سياسي بود.
مهم ترين وظيفه ما انتقال سالم مکتب سياسي امام راحل به نسلهاي آينده است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر، حجت الاسلام غضنفري در خطبه هاي نماز جمعه شهر بن ضمن سفارش نمازگزاران به تقواي الهي گفت: امام حسين (ع) با ايراد خطبه اي در مني به تبين اهداف خود پرداختند و فرمودند: < خدايا تو خود ميداني که اين تلاش ها نه به منظور رقابت در سلطنت و حکومت است و نه به منظور دست يابي به ثروت و نعمت هاي مادي بلکه مي خواهم اصول وارزش هاي دين تو را آشکار کنم و آن را ادامه دهم.

وي افزود: مانمي توانيم خود را محب آن حضرت بدانيم اما اعمال و رفتار ما خصوصا در فريضه الهي امر به معروف ونهي از منکر همانند آن بزرگوار نباشد.

وي با اشاره به روز پاسدار گفت: پاسداري ؛يک فرهنگ ، عزت و افتخار است. پاسداري ازدين وانقلاب که امروز اين معنا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مجسم است؛ جايگاه والايي دارد.

غضنفري در رابطه با سالروز ارتحال بنيان گذار کبير جمهوري اسلامي افزود: دنياي اسلام ، هيچ چاره اي جز اين ندارد که خط ايران اسلامي و راه امام (ره) را مشي کند.اگر مسلمانان درهرجاي عالم درصدد نجاتند و مي خواهند سلطه و قدرت شيطان بزرگ رادفع کنند و راه رستگاري خودشان رادنبال کنند راه امام (ره)بهترين راه هاست.

وي در پايان صحبتهاي خود به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار سالانه با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي پرداخت و گفت، حضرت آيت الله خامنه اي در اين ديدار به توصيه هاي عقيدتي واخلاقي که مبناي عمل وشکل دهنده رفتار مسولان نظام است پرداختند وبه نحو حکومت امام علي (ع) پرداختند و گفتند حکومت امانتي از جانب خداوند است.اداى امانت هم به اين است که آنچه وظيفه‌ى ما است بشناسيم و در حد وسع - بيش از آن هم از ما نخواسته‌اند و توان، براى آن تلاش کنيم و تا جايى که ميتوانيم بدويم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۴:۱۶

3 Jan 2020