۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۱۴۷۹۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نماز همه چالش‌های فراروی نظام را دفع می‎کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ یک از چالش‌های نظام رفع نمی‎شود مگر به برکت نماز و برهمین اساس باید تلاش کرد تا این اصل و واجب الهی در جامعه تقویت و اثرات آن بارزتر شود.
نماز همه چالش‌های فراروی نظام را دفع می‎کند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در اختتامیه سومین مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی نماز اظهار کرد: نماز در راس همه امور است و هرکس می‎خواهد به جایی برسد باید از نماز استمداد بجوید.

وی افزود: کار برای نماز و فعالیت در این عرصه به همان اندازه نماز دارای ارزش و اهمیت است و افرادی که در این حوزه خدمت می‌کنند دارای اجر بالایی هستند.

نکونام با اشاره به چالش‌های فراروی نظام، گفت: با تشکیل حکومت دینی در ایران از همان ابتدا با چالش‌های بسیاری روبرو شدیم و این فتنه‌ها و توطئه‌ها هر روز به شکلی کشور ما را تهدید می‌کند که با تنها چیزی که می توان در برابر این چالش‌ها ایستادگی کرد، نماز است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: هیچ یک از چالش‌های نظام رفع نمی‎شود مگر به برکت نماز و برهمین اساس باید تلاش کرد تا این اصل و واجب الهی در جامعه تقویت و اثرات آن بارزتر شود.

نکونام بر ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی برای ترویج آموزه‌های دین و نماز تاکید کرد و افزود: امروز دنیا مجازی در همه امور حرف اول را می زند و مخاطبان ویژه‌ای دارد که ضروری است تا از این فرصت برای تقویت و ترویج نماز و آموزه‌های انسان‌ساز آن بهره گرفت.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۵:۱۸

6 Feb 2020