۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۱۴۷۶۱
فردابرگزار می شود:

تشییع پیکر دو شهید حادثه تروریستی عراق در شهرکرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم تشییع جنازه دو شهید حادثه تروریستی عراق چهارشنبه صبح در شهرکرد و سپس در شهر هفشجان برگزار می‏‎شود.
تشییع پیکر دو شهید حادثه تروریستی عراق در شهرکرد
خدابخش مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: به دنبال حادثه تروریستی در کشور عراق توسط سلفی‌ها دو تن از تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی استان ما به شهادت رسیدند.

وی افزود: در همین راستا در نهایت تاثر و تاسف از این حادثه، به پاس گرامیداشت یاد این دو شهید و احترام به مقام مردم شهیدپرور شهر هفشجان که همواره در عرصه‌های انقلاب و نظام حضور دارند مراسم تشییع جنازه برگزار می‎شود.

مرادی تصریح کرد: این مراسم روز چهارشنبه صبح در ابتدا در شهرکرد و سپس در شهر هفشجان با حضور مردم، مسئولان، مدیران و کارکنان ادارت و نهادهای استان برگزار می‎شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حضور در این مراسم وظیفه آحاد مردم و مسئولان است چراکه این دو شهید مصداق عینی شهید عرصه جهاد اقتصادی هستند و از مقام و جایگاه والایی برخوردارند.
 
گفتنی است در انفجار حادثه سرخس در سال 89 تعداد 11نفر ودرحمله تروریستی سال گذشته دیاله عراق نیز تعداد 6نفر از اهالی شهر هفشجان به شهادت رسیدند. این درحالی است که در حادثه اخیر نیز دونفر به نام های صادق حسینی وابراهیم امینی به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۲:۰۹

8 Feb 2020