۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۱۴۶۶۴
امام جمعه موقت شهرکرد:

رئیس جمهور بداند، غرب شعور درک ادبیات مودبانه را ندارد

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه غرب شعور درک ادبیات مودبانه را ندارد، گفت: غرب همواره از موضع تکبر با کشورهای دیگر رفتار می‎کند و از این رو قدرت درک ادبیات مودبانه دولت ما را ندارد.
رئیس جمهور بداند، غرب شعور درک ادبیات مودبانه را ندارد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به مذاکرات هسته ای کشور اظهار کرد: مذاکرات هسته ای به سرانجام نرسید و دلیل آن زیاده خواهی های غرب است.

وی افزود: توقعات بی جای آمریکا به حیثیت ایران لطمه می زد اما مسئولان ما زیر بار زیاده خواهی غرب نرفتند و مردم و
رهبر معظم انقلاب نیز چنین اجازه ای را نمی دادند که مسئولان زیر بار حرف غرب برویم.

فاطمی با بیان اینکه اسلام بالاتر از هر چیزی است، تصریح کرد: بر اساس آموزه های دین اسلام ملت ایران نیاید خوف کند و کوتاه بیاید و متکی به حق باشد و محکم و استوار در برابر زیاده‌خواهان بایستد.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه غرب شعور درک ادبیات مودبانه را ندارد، گفت: غرب همواره با موضع تکبر با کشورهای دیگر رفتار می‎کند و از این رو قدرت درک ادبیات مودبانه دولت ما را ندارد.

فاطمی خاطرنشان کرد: ادبیات مودبانه دولت یازدهم قابل تقدیر و پسندیده است اما رئیس جمهور باید بداند که غرب شعور
درک این ادبیات را ندارد.

وی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود و سبب شد تا رزمندگان کشور با گرفتن روحیه و انگیزه مجدد زمینه پیروزی کشور را فراهم کنند.

فاطمی با تبریک عید مبعث، آن را از اعیاد باعظمت اسلام دانست و گفت: دعا می‌کنیم تا با ظهور امام زمان(عج) شاهد بهاری دیگر در جهان باشیم.

امام جمعه موقت شهرکرد با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) بر ضرورت کسب فیض از مجلس سوگواری این امام بزرگوار تاکید کرد و افزود: باید تلاش کرد تا با کسب معرفت نسبه این امام همام خود را به ساحت ایشان نزدیک کنیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۴:۲۹

10 Jan 2020