۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۱۴۶۳۴
فرمانده یکی از گردان های عملیات فتح خرمشهر :

فتح خرمشهر، معجزه ای الهی بود/وارد شدن تحریم های جنگی از جانب بنی صدر/در بازکردن قفل های محاصره، جهادی عمل کردیم

فرمانده گردان حضرت رسول(ص) با بیان این که در آزاد سازی خرمشهر از طرف آمریکا و بنی صدر تحریم بودیم گفت:مقاومت،وحدت ومدیرت جهادی تحریم ها را از میان برداشت و توانستیم در چهار مرحله عملیات خرمشهر را آزاد کنیم.
فتح خرمشهر، معجزه ای الهی بود/وارد شدن تحریم های جنگی از جانب بنی صدر/در بازکردن قفل های محاصره،  جهادی عمل کردیم
به گزارش جهانبین، سردار مظفر غفاری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار کلار افزود:سه روز پیش از عملیات بیت المقدس نیروها را سازماندهی کردیم و بعد از شناسایی ونشان دادن منطقه در شب با گفتن رمز یا رسول الله (ص)حرکت کردیم و از میدان مین رد شدیم.

وی با بیان این که از این عملیات تا آزاد سازی خرمشهر ۱۵ روز به طول انجامید گفت:بعد از شکستن دپو عراقی ها وارد خرمشهر شدیم و شروع به پاک سازی خانه ها کردیم.

فرمانده گردان حضرت رسول(ص) ادامه داد:در چهار مرحله عملیات توانستیم خرمشهر را از چنگ عراقی ها آزاد کنیم ودر مرحله پنجم بیرون از خرمشهر تا لب آب کارون را کامل گرفتیم.

وی ادامه داد: اتکال فرماندهان به خداوند تبارک و تعالی بسیار بالا بود و در سایه این توکل، اطمینان و استقامت عجیب آنها بخوبی مشهود بود و در سخت‌ترین شرایط و حساسترین موقعیتها ضمن حفظ صبر و آرامش و خونسردی، با تدبیر عمل کردند.

غفاری به حضور بسیجیان از تمامی اقشار در عملیات فتح خرمشهر اشاره کرد وگفت: عشق و پشتکار این بسیجیان به گونه ای بود که ما از وجود آنها روحیه می گرفتیم.

وی ضمن بیان این که تحریم های اعمال شده از جانب آمریکا و بنی صدر موجب شد تا خرمشهر را سه بار از دست بدهیم تصریح کرد:مدیرت جهادی،شجاعت و پشتکار بسیجیان این تحریم ها را بی اثر می کرد.

این رزمنده همچنین به شعار سال جاری اشاره و تصریح کرد: در دوران جنگ مدیرت جهادی باعث پیروزی ما شد و امروز نیز باید با همان روحیه در راستای حل مشکلات گام برداریم.

غفاری اذعان داشت: در آن دوران جوانان بسیجی با وحدت، تدبیر و اشتیاق در برابر دشمن ایستادگی کردند و باعث شدند ایران اسلامی در دنیا سربلند و با عزت بماند.

وی افزود:در آن زمان شرایط بسیار سخت تر از امروز بود و اگر اکنون با عزمی همگانی، وحدت و مدیریت جهادی عمل کنیم به طور قطع می توانیم شرایط مسائل اقتصادی را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۳:۰۲

2 Jan 2020