۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۴۵۶۱
همزمان باسالروزگرامیداشت حماسه سوم خرداد ۶۱:

اجرای ۵۰۰ برنامه متنوع در سطح استان چهارمحال و بختیاری

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری از اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه همزمان با آغاز سالروز گرامیداشت سوم خرداد سال ۶۱ در سطح این استان خبر داد.
اجرای ۵۰۰ برنامه متنوع در سطح استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار عباس عباسی در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در سالن جلسات دفتر استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز گرامیداشت سوم خرداد ۴۰ عنوان برنامه در غالب ۵۰۰ برنامه فرهنگی - مذهبی در سطح این استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ۶۱ به عنوان نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و در تاریخ دفاع مقدس می تواند در روند تغییرات منطقه ای و بین المللی تاثیر گذار باشد، افزود: هرساله در سطح کشور به شکل بسیار پربار سالروز فتح خرمشهر گرامی داشته می شود.

وی هدف از گرامیداشت سوم خرداد ۶۱ در کشور را نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: باید در بین عامه مردم با گرامیداشت این روز و اجرای برنامه های پر مفهوم و خوب، فرهنگ روحیه خود باوری و ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف اقتصادی ،سیاسی و نظامی و همچنین نقش بی بدیل مردم ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس را در بین مردم نهادینه سازی و جاری کنیم تادر بین نسل های آینده نیز پابرجا بماند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس ، فراخوانی جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس، بهره برداری از تندیس جوانترین شهید بیت المقدس استان ، اجرای برنامه های متنوع و فضا سازی عمومی توسط سازمان ها و ادارات را از مهم ترین و محوری ترین برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در سطح این استان برشمرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست که مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های این استان حضور داشتند گفت: در این جلسه مقرر شد، در سالروز گرامیداشت سوم خرداد در سطح استان برنامه های متنوعی در دستگاه های اجرایی استان عموما و در بین مردم خصوصا برگزار شود.

مرادی تجلیل از مقام شامخ شهدای سوم خرداد، حضور در گلزار مطهر شهدا، تجلیل از حماسه سازان سوم خرداد ، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری در قالب رساندن پیام سوم خرداد در زمینه فرهنگ و هنر را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده همزمان با آغاز سالروز بزرگداشت سوم خرداد در سطح استان دانست .

وی افزود: همچنین اجرای برنامه های عمومی مانند پیاده روی عمومی، ندبه ای با شهدا و برنامه های متنوع فرهنگی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه های مصوب در این جلسه عنوان کرد.

استان چهارمحال و بختیاری دو هزارو ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در این بین ۷۲ شهید مربوط به عملیات بیت المقدس می باشد.

انتهای پیام / خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۵:۳۲

26 Jan 2020