کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان باسالروزگرامیداشت حماسه سوم خرداد ۶۱:

اجرای ۵۰۰ برنامه متنوع در سطح استان چهارمحال و بختیاری

بسیج نیوز , 28 ارديبهشت 1393 ساعت 13:25

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری از اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه همزمان با آغاز سالروز گرامیداشت سوم خرداد سال ۶۱ در سطح این استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار عباس عباسی در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در سالن جلسات دفتر استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز گرامیداشت سوم خرداد ۴۰ عنوان برنامه در غالب ۵۰۰ برنامه فرهنگی - مذهبی در سطح این استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ۶۱ به عنوان نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و در تاریخ دفاع مقدس می تواند در روند تغییرات منطقه ای و بین المللی تاثیر گذار باشد، افزود: هرساله در سطح کشور به شکل بسیار پربار سالروز فتح خرمشهر گرامی داشته می شود.

وی هدف از گرامیداشت سوم خرداد ۶۱ در کشور را نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: باید در بین عامه مردم با گرامیداشت این روز و اجرای برنامه های پر مفهوم و خوب، فرهنگ روحیه خود باوری و ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف اقتصادی ،سیاسی و نظامی و همچنین نقش بی بدیل مردم ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس را در بین مردم نهادینه سازی و جاری کنیم تادر بین نسل های آینده نیز پابرجا بماند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس ، فراخوانی جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس، بهره برداری از تندیس جوانترین شهید بیت المقدس استان ، اجرای برنامه های متنوع و فضا سازی عمومی توسط سازمان ها و ادارات را از مهم ترین و محوری ترین برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در سطح این استان برشمرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست که مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های این استان حضور داشتند گفت: در این جلسه مقرر شد، در سالروز گرامیداشت سوم خرداد در سطح استان برنامه های متنوعی در دستگاه های اجرایی استان عموما و در بین مردم خصوصا برگزار شود.

مرادی تجلیل از مقام شامخ شهدای سوم خرداد، حضور در گلزار مطهر شهدا، تجلیل از حماسه سازان سوم خرداد ، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری در قالب رساندن پیام سوم خرداد در زمینه فرهنگ و هنر را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده همزمان با آغاز سالروز بزرگداشت سوم خرداد در سطح استان دانست .

وی افزود: همچنین اجرای برنامه های عمومی مانند پیاده روی عمومی، ندبه ای با شهدا و برنامه های متنوع فرهنگی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه های مصوب در این جلسه عنوان کرد.

استان چهارمحال و بختیاری دو هزارو ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در این بین ۷۲ شهید مربوط به عملیات بیت المقدس می باشد.

انتهای پیام / خ ز/


کد مطلب: 14561

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14561/اجرای-۵۰۰-برنامه-متنوع-سطح-استان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir