۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۱۴۴۹۹
امام جمعه شهرکرد:

جمع شدن بساط رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان ممکن می‎شود

امام جمعه شهرکرد گفت:اگر جهان اسلام متحد شود، جمع کردن رژیم صهیونیستی همانند آب خوردن است و ادامه حیات این رژیم غاصب تنها به واسطه ضعف عالم اسلام است.
جمع شدن بساط رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان ممکن می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به تولد نحس رژیم صهیونیستی در 26 اردیبهشت سال 1327 اظهار کرد: در این روز شاهد یک واقعه تلخ و یک رویداد نحس در جهان که همان تولد رژیم غاصب صهیونیستی است بودیم و از آن زمان به بعد این رژیم با حمایت آمریکا جنایات بسیاری را انجام داده است.

وی افزود: درحالی که رژیم صهیونیستی یک رژیم پوچ و توخالی است اما با حمایت آمریکا در منطقه عربده‌کشی می‌کند و دولت‌های ضعیف‌النفس از آن می‎ترسند.

نکونام تصریح کرد: اگر جهان اسلام متحد شود، جمع کردن رژیم صهیونیستی همانند آب خوردن است و ادامه حیات این رژیم غاصب تنها به واسطه ضعف عالم اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، بر ضرورت بهره‌گیری از معارف دین در این حوزه تاکید کرد و گفت: دستورالعمل‌های بسیاری در دین اسلام وجود دارد که فعالان این عرصه باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند.

نکونام با اشاره به روز بهره‎وری و بهینه‌سازی مصرف، اظهار کرد: از پایه‌های اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانمندی های داخلی است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای کشور، گفت: این مذاکرات را انجام دادیم تا به دشمن بفهمانیم ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم  این در حالی است که باید عزت و اقتدار نظام در این مذاکرات حفظ شود.

نکونام با بیان اینکه نباید مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم‌ها گره زد، تصریح کرد: تحریم‌ها از طریق اتکا به توانمندی‌های داخلی برطرف می‎شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۳۴

26 Dec 2019