کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

جمع شدن بساط رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان ممکن می‎شود

26 ارديبهشت 1393 ساعت 16:17

امام جمعه شهرکرد گفت:اگر جهان اسلام متحد شود، جمع کردن رژیم صهیونیستی همانند آب خوردن است و ادامه حیات این رژیم غاصب تنها به واسطه ضعف عالم اسلام است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به تولد نحس رژیم صهیونیستی در 26 اردیبهشت سال 1327 اظهار کرد: در این روز شاهد یک واقعه تلخ و یک رویداد نحس در جهان که همان تولد رژیم غاصب صهیونیستی است بودیم و از آن زمان به بعد این رژیم با حمایت آمریکا جنایات بسیاری را انجام داده است.

وی افزود: درحالی که رژیم صهیونیستی یک رژیم پوچ و توخالی است اما با حمایت آمریکا در منطقه عربده‌کشی می‌کند و دولت‌های ضعیف‌النفس از آن می‎ترسند.

نکونام تصریح کرد: اگر جهان اسلام متحد شود، جمع کردن رژیم صهیونیستی همانند آب خوردن است و ادامه حیات این رژیم غاصب تنها به واسطه ضعف عالم اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، بر ضرورت بهره‌گیری از معارف دین در این حوزه تاکید کرد و گفت: دستورالعمل‌های بسیاری در دین اسلام وجود دارد که فعالان این عرصه باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند.

نکونام با اشاره به روز بهره‎وری و بهینه‌سازی مصرف، اظهار کرد: از پایه‌های اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانمندی های داخلی است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای کشور، گفت: این مذاکرات را انجام دادیم تا به دشمن بفهمانیم ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم  این در حالی است که باید عزت و اقتدار نظام در این مذاکرات حفظ شود.

نکونام با بیان اینکه نباید مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم‌ها گره زد، تصریح کرد: تحریم‌ها از طریق اتکا به توانمندی‌های داخلی برطرف می‎شود.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14499

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14499/جمع-شدن-بساط-رژیم-صهیونیستی-اتحاد-مسلمانان-ممکن-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir