۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۱۴۴۳۵

همایش عمره گزاران در شهرکرد برگزار شد

همایش بزرگ عمره گزاران، ظهر جمعه 23اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
همایش عمره گزاران در شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکو نام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکردامروز(۲۲اردیبهشت) در جمع عمره گزاران که در مصلای امام خمینی ( ره ) شهرکرد برگزار شد، مهمترین اهدف سفر زیارتی بیت الله الحرام را ابراز بیزاری بندگان خدا از شرک و گرایش آنان به رب العالمین دانست.


وی افزود: زائر خانه خدا پس از این سفر معنوی با بهره گیری از فضائل اخلاقی و آداب اسلامی باید در امور و فعالیت های اجتماعی به اساس معیارهای اللهی در جامعه عمل کند.


حجت الاسلام و المسلمین نکو نام، خطاب به زائران گفت : تلاش کنید این سفر برای شما فقط یک سفر نمادین نباشد و پس از بازگشت به کشور و آغاز دوباره فعالیت های اجتماعی با در نظر گرفتن معیارهای دینی و اسلامی برای ساختن جامعه ی آباد و پویا تلاش کنید.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به تلاش های مستعمر پیامبران برگزیده خداوند برای ساخت کعبه از حضرت آدم تا حضرت ابراهیم خلیل ا... و پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: شما در این سفر معنوی و بازدید از شعب ابی طالب (ع) متوجه می شوید که پیامبر و یارانش با تمامی سختی ها و کمبودها هرگز تسلیم زور گویان و کفار نشدند.


خدابخش مرادی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارچهارمحال و بختیاری، نیز از سفر معنوی ، سیاسی حج به عنوان مظهر اقتدار ، وحدت و مودت نام برد و گفت: حجاج باید در این سفر با آشنایی کامل از مقررات کشور عربستان و چگونگی رفتار آنان با زائران آشنا شوند.

وی همچنین ابراز امید واری کرد، با رای زنی های استاندار و مدیران استان بتوان زمینه سفر زائران سرزمین وحی را از فرودگاه شهرکرد فراهم کرد.

در این مراسم از مدیران کاروان های نمونه با اهدای لوح تجلیل شد و در پایان حجاج با شیوه اعمال عمره مفره آشنا شدند.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۵۵

29 Dec 2019