۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۱۴۲۶۶

حمایت و توسعه مشاغل خانگی راهی به سوی اشتغال جوانان است

مسئولان با حمایت از مشاغل خانگی و طرح های سبک و زود بازده به ایجاد اشتغال جوانان کمک کنند و برای تقویت و بهبود بازار فروش تمهیدات لازم را بیندیشند.
حمایت و توسعه مشاغل خانگی راهی به سوی اشتغال جوانان است
به گزارش جهانبین نیوز، آسیه کاوه دانشجوی مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر بیان داشت: طرح گلخانه شامل سبزی و صیفی را از سال گذشته و با کمک تسهیلات جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی شهرکرد شروع کردم.

وی افزود: با اجاره زمینی در هفشجان به مساحت ۲۰۰۰ متر و بنای اسکلت گلخانه شروع به کاشت گوجه فرنگی کردم و خوشبختانه الان در سه ماهه برداشت هستیم و هفته ای ۱۰۰ کیلو برداشت محصول داریم.

کاوه اظهار داشت: ابتدای کار سختی ها و مشکلاتی وجود دارد اما با توکل بر خدا و غلبه بر ترس و تردید موفق به ایجاد اشتغال برای سه نفر شدم.

وی گفت: این گلخانه به عنوان یکی از مشاغل خانگی نقش موثر و مفیدی در بهبود اقتصاد و خود اتکایی ما در خانواده داشته است.

تولید کننده نمونه شهرکرد تصریح کرد: مسئولان با حمایت از مشاغل خانگی و طرح های سبک و زود بازده به ایجاد اشتغال جوانان کمک کنند و برای تقویت و بهبود بازار فروش تمهیدات لازم را بیندیشند.

کاوه مشاغل خانگی را یکی از بهترین گزینه های کمک به اشتغال جوانان دانست و گفت: مسئولان با حمایت از این طرح ها زمینه اشتغال جوانان و بهبود اقتصاد خانواده ها را فراهم می کنند.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی جوانان ما عدم خودباوری و ناامیدی است و اگر این دو دشمن یعنی ترس و نا امیدی را از خود دور کنند و از سطح کم و کوچک شروع کنند و برای خود چشم انداز معینی مشخص کنند بدون شک به موفقیت و پیروزی دست پیدا می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۱:۱۶

26 Dec 2019