کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت و توسعه مشاغل خانگی راهی به سوی اشتغال جوانان است

16 ارديبهشت 1393 ساعت 7:55

مسئولان با حمایت از مشاغل خانگی و طرح های سبک و زود بازده به ایجاد اشتغال جوانان کمک کنند و برای تقویت و بهبود بازار فروش تمهیدات لازم را بیندیشند.


به گزارش جهانبین نیوز، آسیه کاوه دانشجوی مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر بیان داشت: طرح گلخانه شامل سبزی و صیفی را از سال گذشته و با کمک تسهیلات جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی شهرکرد شروع کردم.

وی افزود: با اجاره زمینی در هفشجان به مساحت ۲۰۰۰ متر و بنای اسکلت گلخانه شروع به کاشت گوجه فرنگی کردم و خوشبختانه الان در سه ماهه برداشت هستیم و هفته ای ۱۰۰ کیلو برداشت محصول داریم.

کاوه اظهار داشت: ابتدای کار سختی ها و مشکلاتی وجود دارد اما با توکل بر خدا و غلبه بر ترس و تردید موفق به ایجاد اشتغال برای سه نفر شدم.

وی گفت: این گلخانه به عنوان یکی از مشاغل خانگی نقش موثر و مفیدی در بهبود اقتصاد و خود اتکایی ما در خانواده داشته است.

تولید کننده نمونه شهرکرد تصریح کرد: مسئولان با حمایت از مشاغل خانگی و طرح های سبک و زود بازده به ایجاد اشتغال جوانان کمک کنند و برای تقویت و بهبود بازار فروش تمهیدات لازم را بیندیشند.

کاوه مشاغل خانگی را یکی از بهترین گزینه های کمک به اشتغال جوانان دانست و گفت: مسئولان با حمایت از این طرح ها زمینه اشتغال جوانان و بهبود اقتصاد خانواده ها را فراهم می کنند.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی جوانان ما عدم خودباوری و ناامیدی است و اگر این دو دشمن یعنی ترس و نا امیدی را از خود دور کنند و از سطح کم و کوچک شروع کنند و برای خود چشم انداز معینی مشخص کنند بدون شک به موفقیت و پیروزی دست پیدا می کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14266

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14266/حمایت-توسعه-مشاغل-خانگی-راهی-سوی-اشتغال-جوانان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir