۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۱۳۶۳۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان اسلامی وارد بازی‌های سیاسی نمی‎شوند

یکی از مهمترین گرفتاری‌های کشور غرق شدن در بازی‎های سیاسی است و بر هنرمندان مکتبی ضروری است که خود را وارد اینگونه مسائل نکنند.
هنرمندان اسلامی وارد بازی‌های سیاسی نمی‎شوند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در جمع خبرنگارارن و اصحاب فرهنگ و هنر این استان با تبریک روز هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این روز یادآور هنرمندانی است که به حق هنرنمایی کردند و الگو شدند و الگوهای هنری زیبایی را به ما ارائه دادند.

وی افزود: امروز افرادی قدرت درک و فهم پیدا می‎کنند که در عرصه‌های مختلف جهادگر و تلاشگر هستند و هم خود را می‎سازند و هم در ساخت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنند.

نکونام با گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای کشور، گفت: شهدای هسته ای ما افراد هستند که در عرصه دانش و فن آوری ورود پیدا کردند و از همه چیز خود را برای آبادانی و افتخار ایران اسلامی مایه گذاشتند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: هنرمندی شهدای هسته‌ای در عرصه علم و دانش از درک درست آن‌ها نشات می‎گیرد.

نکونام با اشاره به اهمیت شعار سال، افزود: کسانی که از شرایط امروز جامعه دارای درک درستی هستند به خوبی در‎می‌یابند که امروز دشمن از طریق اقتصاد و فرهنگ وارد شده و از این طریق درصدد ضره زدن به نظام است.

وی بر ضرورت الگوگیری از هنرمندان اسلامی تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از فرهنگ و هنر اسلامی رمز ماندگاری و جاودانگی آثار هنرمندان می‎شود و در همین راستا باید از هنرمندان اسلامیالگو گرفت.

نکونام با اشاره به هنر آسمانی، تصریح کرد: هنری است که برگرفته از اسلام و ارزش‌های الهی باسد هنر آسمانی نامیده می‎شود و می‎تواند هنرمندان به اوج کمال برساند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هنر آسمانی غرق شدن در بازیگری‌های سیاسی نیست، افزود: یکی از مهمترین گرفتاری‌های کشور غرق شدن در بازی‎های سیاسی است و بر هنرمندان مکتبی ضروری است که خود را وارد اینگونه مسائل نکنند.

به گزارش جهانبین نیوز، امروز جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۷:۴۱

16 Feb 2020