۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۱۳۵۴۷
باهمکاری بسیج هنرمندان و اداره ارشاد اسلامی انجام شد/

دیدار با خانواده ‏های شهدای هنرمند چهارمحال و بختیاری

به مناسبت ایام فاطمیه و تعطیلات نوروز، مسئولین بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ۱۱ خانواده شهید هنرمند چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو و از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.
دیدار با خانواده ‏های شهدای هنرمند چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان با اعلام این خبر گفت: به منظور تکریم و تعظیم یاد و نام و خاطره شهدای گرانقدر هنرمند استان، در ایام تعطیلات نوروز این سازمان با همکاری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی اقدام به سرکشی و بازدید از خانوده های شهدای هنرمند کرد.

محمدرضا سلیمانی افزود: این دیدارها از ۵ فروردین آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه داشت که به همین مناسبت از ۱۱ خانواده شهید هنرمند استان سرکشی بعمل آمد.

وی، ادامه داد: اهدای لوح سپاس و هدیه و بررسی مشکلات احتمالی خانواده های معزز شهدا از دیگر برنامه‏ های این دیدارها بود.

گفتنی است: شهیدان هنرمند؛ قدرت الله طاهری، سیامک کبیری، حسینعلی ترکی، قاسم جعفریان، فاطمه اسدیان، وهاب شهرانی، سید محمد میرصالحی، ابراهیم حیدری، درویش عظیمی، سهراب صادقی، حمید زاهدی از شهدای هنرمند استان چهارمحال و بختیاری می باشند.

به گزارش بسیج، برخی از این شهدای عزیز، در مسئولیت های مختلف هنری از جمله؛ گویندگی، نویسندگی، شعر، نمایشنامه، خبرنگاری، تصویربرداری، داستان نویسی و خطاطی آثار ارزشمندی را از خود به یادگار باقی گذاشته اند.

انتهای پیام /خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۴:۴۰

28 Feb 2020