۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۱۳۵۳۹
خطیب جمعه بروجن:

تورم مضمن،مشکل اقتصاد ایران است/ به گونه ای حرکت کنیم که اقتصادی مقاوم و پویا داشته باشیم

خطیب نماز جمعه شهر بروجن تورم مضمن را مشکل اقتصاد ایران دانست وگفت:باید به گونه ای حرکت کنیم تا اقتصاد کشوررمان برهم نریزد.
تورم مضمن،مشکل اقتصاد ایران است/ به گونه ای حرکت کنیم که اقتصادی مقاوم و پویا داشته باشیم
به گزارش جهان بین به نقل ازکلار،حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی افزود: مذاکرات ۱+۵ در سال گذشته غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را ثابت کرد.

حسین نژادیان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) گفت:روابط آمریکا با ایران همانند رابطه ظالم با مظلوم است و هر کشوری که با آمریکا مناسباتش خوب بود به نحوی ضربه خوردند.

وی با بیان این مطلب که انرژی هسته ای بهانه دشمنی آمریکا با ایران است، عنوان کرد:این متجاوزین سلطه کامل بر ایران را می خواهند.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن ادامه داد:امروزآمریکا منفورترین کشور جهان شناخته شده و کشور ایران به تمام دنیا ثابت کرد سفارت این کشور لانه جاسوسی است.

حسین نژادیان با بیان این مطلب که قیام ملت ما برگرفته از فرهنگ حسینی و کربلایی است، گفت: انقلاب اسلامی بر اساس فرهنگ عاشورا بنا گذاشته شده است.

وی با اشاره به روز جهانی بهداشت در ۱۸ فروردین افزود:با توجه به این که در دین اسلام به بهداشت وسلامت تاکید زیادی شده است باید در سلامت محیط کوشا باشیم.

حسین نژادیان با گرامی داشت روز ۱۹ فروردین شهادت آیت اللّه‏ سید محمد باقر صدرتصریح کرد:شهید صدر در راه دفاع از اسلام با انتخاب خود، به شهادت رسید و با علم به اینکه رژیم خونخوار صدام دست به کشتن ایشان خواهد زد پرچم قیام را برافراشت و به اعلام حمایت از حضرت امام خمینی(ره) پرداخت.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۳:۵۷

9 Jan 2020