۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۳۵۲۹

حضرت فاطمه (س) عصاره عصمت و گوهر نبوت است

امام جمعه اردل گفت:حضرت فاطمه زهرا(س) عصاره عصمت،گوهر نبوت و مادر نبوت و شهید راه ولایت است.
حضرت فاطمه (س) عصاره عصمت و گوهر نبوت است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم اظهار داشت:حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیت برزگی است که پیامبر اکرم(ص) از ایشان به عنوان پاره تن خویش یاد می‌کند.

سلمانپور ادامه داد: همچنین در اشارات ائمه معصومین(ع) حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگوی جهانیان مطرح شده است.

وی افزود:حضرت زهرا(س) در ایفای نقش همسرداری، وظیفه مادری، رسالت همراهی ولایت و همدم بودن پدر در اوج الگو و اسوه بی نظیر است که برای نسل امروز می تواند این سیره و سلوک راه و روش نجات بخش باشد.

سلمانپور با برشمردن برخی از اوراق دفتر حضرت زهرا(س)، گفت: آن حضرت با وجود سن و سالی کم و اندامی نحیف با تحمل سختی های زندگی و پرداختن به امور همسرداری و نگهداری فرزندان سعی می کرد لحظه ای از عبادت و راز و نیاز به درگاه بی نیاز الهی دست بر ندارد و به همین خاطر ملائکه از عبادت آن حضرت فیض اکمل برده و در اوج رضایت و احساس خشنودی بودند.

امام جمعه اردل از حضرت زهرا(س) به عنوان نخستین شهید راه ولایت و امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و افزود: آن حضرت به آن دلیل برای به دست آوردن حق و حقوق خود از فدک قیام کرد تا اجازه ندهد غاصبان و فاسقان روزگار حق و حقوق ولایت و حدود تعیین شده از سوی نبی مکرم اسلام را زیر پا گذاشته و بخواهند حقی را ناحق جلوه دهند.

انتهای پیام/
مرجع : هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۷:۴۱

12 Jan 2020