۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۱۳۵۲۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد،‌عرصه نخست جهاد است/ فرهنگ مقاومت، راه عبور از تحریم اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اقتصاد، را عرصه نخست جهاد دانست و تقویت فرهنگ مقاومت در جامعه را راه حل عبور از مشکلات اقتصادی و تحریم عنوان کرد.
اقتصاد،‌عرصه نخست جهاد است/ فرهنگ مقاومت، راه عبور از تحریم اقتصادی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی این استان، با بیان این که اقتصاد، عرصه جولانگاه دشمن است گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی بیش از آن که به فرهنگ دل بسته باشند، به اقتصاد دل بسته اند و امیدوارند که با تمام وجود بتوانند از طریق اقتصادی مردم را تسلیم کنند و به دولت مردان فشار بیاورند.

امام جمعه شهرکرد افزود: اقتصاد عرصه نخست جهاد است و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در هیمن راستا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: فرهنگ زیربنا است، چراکه فرهنگ، انسان هایی را می سازد که مدت های مدیدی در شعب ابی طالب با یک حبه خرما مقاومت می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: فرهنگ می تواند مقاومت را در درون جامعه و ملت آن چنان نهادینه کند که نه تنها اقتصاد بلکه هیچ چیز دیگری نتواند به آن آسیب وارد کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که فرهنگ جز ایمان و دین چیز دیگری نیست، گفت: فرهنگ همان کاری است که باید محکم و مقاوم همیشه انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که اشکال ما این است که از کارهای اصلی مان دور شده ایم، تصریح کرد: وقتی از وظیفه خود دور می شویم، رهبر معظم انقلاب ناچار می‌شود یک سال را به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کنند تا یک پویایی جدید و انگیزه ای تازه و یک حرکت جهادی و یک مدیریت تمام عیار جهادگونه در ما به وجود آورد و ما را فعال کند.

وی افزود: آن چه که مهم است در این سال باید انگیزه ما قوی و شوقمان به حرکت زیاد شود و امسال واقعا غیر از سال های گذشته باشد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: باید با برنامه ریزی در استان برای تحقق شعار سال به ندای رهبری لبیک بگوییم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که این همه ضایعات در عرصه فرهنگ ناشی از کم کاری ماست، گفت: همه نهادهای فرهنگی از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفته تا سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، همه در امر فرهنگ مقصریم و باید کاری کنیم که ضایعات فرهنگی را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: باید انگیزه ها را در این سال تقویت کنیم تا پایان سال لبخندی بر روی لبان امام زمان(عج) بنشانیم و با این لبخند، قلب امام زمان(عج)را خوشحال و رضایت پروردگار را کسب کنیم.

در پایان این دیدار نیز حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ناگذاری این سال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» آمادگی مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگ دینی اعلام کرد.
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۸:۴۵

29 Dec 2019