۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۳۴۷۴
همزمان با ایام دوم فاطمیه/

۲۴۶ مبلغ و مبلغه دینی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از اعزام ۲۴۶ مبلغ و مبلغه دینی همزمان با ایام فاطمیه دوم به شهرها و روستاهای استان خبر داد.
۲۴۶ مبلغ و مبلغه دینی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند
حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید صفوی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد:  همزمان با ایام فاطمیه دوم ۱۵۰ نفر مبلغ و مبلغه مقیم استان و ۹۶ نفر غیرمقیم فعالیت های تبلیغی خود را در نقاط مختلف شهری و روستایی استان انجام می دهند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق محروم تصریح کرد: این مبلغین به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۶ فروردین ماه در تمام نقاط استان فعالیت تبلیغی و فرهنگی خود را آغاز خواهند کرد.

صفوی نظارت بر برگزاری مراسم عزاداری هیات مذهبی با محوریت مسجد و توجه به برنامه های قرآنی را از جمله اهداف فعالیت های تبلیغی روحانیون اعزامی ایام فاطمیه عنوان کرد.

به گفته وی، اهتمام جدی در برگزاری نماز جماعت اول وقت، برگزاری مجالس پرشکوه عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و توجه بیشتر به ادعیه، زیارات و مناجات ماثوره از ائمه طاهرین (ع) از اصلی ترین برنامه روحانیون اعزامی در مراسم شهادت حضرت زهرا(س) محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ارتقای کیفی برنامه‌های عزاداری و تبیین معارف اسلامی همچون اعتقادات، اخلاق اسلامی، احکام و سیره معصومین (ع) و توجه به امربه معروف و نهی از منکر از جمله فعالیت های تبلیغی مبلغین اعزامی در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) است.

صفوی افزود: این مبلغین با هدف تبلیغ و نشر احکام دین مبین اسلام و معارف اهل بیت(ع)، تبیین شخصیت حضرت زهرا(س)، بیان جایگاه زن در جامعه اسلامی و موقعیت حضرت زهرا(س) به‌عنوان یک زن در پیشبرد اسلام و حمایت از ولایت در ایام فاطمیه به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۸:۴۹

17 Feb 2020