۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۳۴۲۹
عزیزی مطرح کرد

تلاش مجلس برای ارائه راهکارهای موثر تحقق شعار سال

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون های مختلف مجلس به دنبال یافت راهکارهای موثر و طرح قوانین و مقررات متناسب با روز هستند.
تلاش مجلس  برای ارائه راهکارهای موثر تحقق شعار سال
حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره با اهمیت شعار سال اظهار کرد: سال جدید که با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده از اهمیت بالایی برخوردار است و نشان از وجود خلاهایی در این دو حوزه دارد.

وی افزود: شعار سال متناسب با شرایط اقتصادی مملکت و اوضاع فرهنگی کشور نامگذاری شده و سامان دادن به این دو بخش تلاش و همراهی مردم با مسئولان را می‎طلبد.

عزیزی با اشاره به هجمه‌های دشمن به دو حوزه اقتصاد و فرهنگ کشور، تصریح کرد: دشمنان انقلاب با جنگ نرم خود که همان بهره‎برداری سوء از رسانه و تبلیغات است علیه کشور توطئه‌های بسیاری را اجرایی می‎کنند که این هوشمندی متولیان فرهنگی کشور را بیش از پیش ضروری می‎کند.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی، تحریم‌های اقتصادی را از ابزارهای دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور دانست و گفت: تنها با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی می‎توان بر این حربه دشمن پیروز شد.

عزیزی بر ضرورت تقویت مدیریت جهادی در کشور تاکید کرد و افزود: مدیریت جهادی در کنار همراهی مردم می‎تواند منویات مقام معظم رهبری را به خوبی محقق کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های مجلس برای تحقق شعار سال اشاره و تصریح کرد: کمیسیون های مختلف مجلس به دنبال یافت راهکارهای موثر و طرح قوانین و مقررات متناسب با روز هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: تولید واکسن بومی و تجهیزات و داروهای داخلی از جمله راهکارهای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای تحقق شعار است.

وی افزود: مجلس در تلاش است که هرجا در اجرا خلاهای قانونی وجود داشته باشد آن را اصلاح ‎کند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۱:۱۸

26 Dec 2019