۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۱۳۴۰۳

پیک های بهاری امسال با رنگ وبوی فرهنگ بیگانه ومفاهیم سیاسی

پیک های بهاره نوروز امسال استان مکانی برای تبلیغ کارتون های بیگانه و مفاهیم سیاسی غیرمرتبط با دانش آموزان شده است.
پیک های بهاری  امسال با رنگ وبوی فرهنگ بیگانه ومفاهیم سیاسی
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، طبق سنوات گذشته جهت دور نماندن دانش آموزان از فعالیت های درسی در تعطیلات نوروزی آموزش وپرورش استان پیک های بهاره را با نام نسیم یادگیری به دانش آموزان دبستان ارائه داده است.

این پیک های آموزشی نسبت به پیک های بهاره سنوات قبل دارای صفحات کمتری است این در حالی است که بابت تحویل نسیم یادگیری از دانش آموزان وجهی دریافت شده است که در سال های گذشته به صورت رایگان به دانش آموزان تحویل داده می شد.

متاسفانه در پیک های امسال تکلیفی را در قالب کارتون "باب اسفنجی" به کودکان سال اول دبستان داده شده است.
این کارتون چند وقتی است که در بین کودکان این سرزمین جایگاه ویژه ای پیدا کرده است این در حالی است که صدا و سیما این برنامه را به صورت سانسور شده نشان می دهد.

اگر بخواهیم این پیک را با شعار امسال مطابقت بدهیم، جایگاهی برای فرهنگ بومی کمتر پیدامی شود اما متاسفانه محلی برای تبلیغ کارتون های بیگانه شده است.

در ابتدای این پیک از برخی مدیران و مسولین تشکر کرده است که این پرسش را در ذهن مخاطب ایجاد می کند که این پیک برای کودکان طراحی شده یا برای....

همچنین در برخی از این پیک های بهاری، برخی مفاهیم سیاسی اعم از تدبیر و امید وارد شده است و از دانش آموز خواسته شده است تا در باره این اصطلاحات توضیح و مثال بیاورند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۱:۱۴

26 Dec 2019