۰
plusresetminus
سرپرست فرمانداری شهرستان اردل گفت:باید سعی شود کانونهای گردشگری ،اماکن تفریحی و جاده های ارتباطی از امنیت کافی برخوردار باشند و موانعی که ممکن است سبب بروز حادثه شود ، برطرف گردد.
برقراری امنیت کامل جاده های مواصلاتی، اماکن اقامتی و کانون های گردشگری از اولویت های شهرستان اردل در ایام نوروز است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، کورش سبزواری ظهر دیروز در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی را مهمترین هدف برگزاری این نشست دانست و افزود اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر آمادگی دارند تا امکانات لازم را برای مسافران و گردشگران فراهم آورند .

سبزواری از اختصاص ۶ مدرسه و یک خانه معلم ،مجتمع دانش آموزی و سالن چند منظوره وابسته به جمعیت هلال احمر در شهرستان اردل جهت اقامت و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

وی از فعال بودن ۴ مرکز کشیک معین ،۲ پایگاه امدادی ثابت و سیار، فعال بودن کشیک فوریت ها و حوادث ،تجهیز آمبولانس ها در ایام نوروز خبر داد.

در ادامه بهزاد احمدی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر از تشکیل ۷ کمیته نظارت و ارزیابی،پشتیبانی و خدمات شهری،امنیتی و انتظامی،حمل و نقل و ترافیک،فرهنگی-تبلیغات و اطلاع رسانی،اسکان و اقامت و آمار در شهرستان اردل خبر داد.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۷:۲۳

27 Dec 2019