:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - برقراری امنیت کامل جاده های مواصلاتی، اماکن اقامتی و کانون های گردشگری از اولویت های شهرستان اردل در ایام نوروز است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برقراری امنیت کامل جاده های مواصلاتی، اماکن اقامتی و کانون های گردشگری از اولویت های شهرستان اردل در ایام نوروز است

7 اسفند 1392 ساعت 7:40

سرپرست فرمانداری شهرستان اردل گفت:باید سعی شود کانونهای گردشگری ،اماکن تفریحی و جاده های ارتباطی از امنیت کافی برخوردار باشند و موانعی که ممکن است سبب بروز حادثه شود ، برطرف گردد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، کورش سبزواری ظهر دیروز در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی را مهمترین هدف برگزاری این نشست دانست و افزود اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر آمادگی دارند تا امکانات لازم را برای مسافران و گردشگران فراهم آورند .

سبزواری از اختصاص ۶ مدرسه و یک خانه معلم ،مجتمع دانش آموزی و سالن چند منظوره وابسته به جمعیت هلال احمر در شهرستان اردل جهت اقامت و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

وی از فعال بودن ۴ مرکز کشیک معین ،۲ پایگاه امدادی ثابت و سیار، فعال بودن کشیک فوریت ها و حوادث ،تجهیز آمبولانس ها در ایام نوروز خبر داد.

در ادامه بهزاد احمدی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر از تشکیل ۷ کمیته نظارت و ارزیابی،پشتیبانی و خدمات شهری،امنیتی و انتظامی،حمل و نقل و ترافیک،فرهنگی-تبلیغات و اطلاع رسانی،اسکان و اقامت و آمار در شهرستان اردل خبر داد.

انتهای پیام/ح


کد مطلب: 12840

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12840/برقراری-امنیت-کامل-جاده-های-مواصلاتی-اماکن-اقامتی-کانون-گردشگری-اولویت-شهرستان-اردل-ایام-نوروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir