۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۲۸۳۳

مهلت شركت در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز تمدید شد

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد از تمدید مهلت ثبت نام سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده كاربران ، این مسابقه تا ۱۵ فرووردین ۱۳۹۳ تمدید شد.
مهلت شركت در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز تمدید شد
به گزارش جهانبین نیوز، سید محمد عبداللهی با بیان اینكه این تمدید بنا به درخواست مخاطبان و پیشنهاد دبیرخانه مسابقه صورت گرفته است، عید نوروز را فرصتی مغتنم برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این مسابقه ارزشمند در راستای فرهنگ نماز در عرصه فضای مجازی دانست.

عبداللهی با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۶۰۰ وبلاگ در سامانه مسابقه اظهار كرد: انتظار می‌رود با توجه به تمدید مهلت ثبت نام در ایام عید این آمار افزایش چشمگیر و بی‌سابقه‌ این مرحله از مسابقه داشته باشد.

وی با بیان اینكه نوجوانان و جوانان مخاطبان و جامعه هدف برگزاری این دوره از مسابقات هستند تصریح كرد: علاقه‌مندان از گروه سنی ۱۳ سال به بالا می‌توانند با مراجعه به نشانی chb-namaz.ir در این مسابقات شركت كنند.

به گفته معاون فرهنگ،آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، پس از بررسی و داوری ، وبلاگ‌های برتر در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ معرفی خواهند شد.

وی از انتخاب ۱۱۰ وبلاگ در پایان این مسابقات خبر داد و گفت: ۲۰ كمك هزینه سفرحج عمره، ۲۰ كمك هزینه سفر كربلای معلی، ۲۰ كمك هزینه سفرمشهد مقدس و هدایایی ارزنده فرهنگی دیگر از مهم‌ترین جوایز این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۶:۴۹

17 Jan 2020