کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهلت شركت در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز تمدید شد

6 اسفند 1392 ساعت 13:17

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد از تمدید مهلت ثبت نام سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده كاربران ، این مسابقه تا ۱۵ فرووردین ۱۳۹۳ تمدید شد.


به گزارش جهانبین نیوز، سید محمد عبداللهی با بیان اینكه این تمدید بنا به درخواست مخاطبان و پیشنهاد دبیرخانه مسابقه صورت گرفته است، عید نوروز را فرصتی مغتنم برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این مسابقه ارزشمند در راستای فرهنگ نماز در عرصه فضای مجازی دانست.

عبداللهی با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۶۰۰ وبلاگ در سامانه مسابقه اظهار كرد: انتظار می‌رود با توجه به تمدید مهلت ثبت نام در ایام عید این آمار افزایش چشمگیر و بی‌سابقه‌ این مرحله از مسابقه داشته باشد.

وی با بیان اینكه نوجوانان و جوانان مخاطبان و جامعه هدف برگزاری این دوره از مسابقات هستند تصریح كرد: علاقه‌مندان از گروه سنی ۱۳ سال به بالا می‌توانند با مراجعه به نشانی chb-namaz.ir در این مسابقات شركت كنند.

به گفته معاون فرهنگ،آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، پس از بررسی و داوری ، وبلاگ‌های برتر در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ معرفی خواهند شد.

وی از انتخاب ۱۱۰ وبلاگ در پایان این مسابقات خبر داد و گفت: ۲۰ كمك هزینه سفرحج عمره، ۲۰ كمك هزینه سفر كربلای معلی، ۲۰ كمك هزینه سفرمشهد مقدس و هدایایی ارزنده فرهنگی دیگر از مهم‌ترین جوایز این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام /


کد مطلب: 12833

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12833/مهلت-شركت-سومین-مسابقه-سراسری-وبلاگ-نویسی-نماز-تمدید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir