۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۱۲۷۴۲
امام جمعه موقت شهرکرد:

ایران نیاز به برقراری رابطه با آمریکا ندارد/ مسئولان عملکرد خود را ارائه دهند

ایران نیاز به برقراری رابطه با آمریکا ندارد و ما یقین داریم که در برقراری این رابطه هیچ خیری وجود ندارد.
ایران نیاز به برقراری رابطه با آمریکا ندارد/ مسئولان عملکرد خود را ارائه دهند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به پروژه های انتقال آب استان، اظهار کرد: این پروژه‌ها اسباب نگرانی مردم استان را فراهم کرده و ضروری است تا مسئولان استان و کشور نسبت به آن رسیدگی و پیگیری کنند.

وی افزود: مسئولان باید این پروژه‌ها را کارشناسی کنند و جلوی اثرات مخرب زیست محیطی و آسیب‌های ناشی از آن را بگیرند.

احمدی با بیان اینکه پروژه های انتقال آب استان به استان های همجوار حیات منطقه را تهدید می‎کند، گفت: متاسفانه بی‎توجهی‌های صورت گرفته در گذشته مشکلات امروز را به وجود آورده است.

امام جمعه موقت شهرکرد بر ضرورت توجه به تحقق حماسه اقتصادی از سوی مسئولان تاکید و تصریح کرد: اکنون که به روزهای پایانی سال حماسه سیاسی و اقتصادی نزدیک می‎شویم ضروری است تا مسئولان مورد ارزیابی قرار گیرند و برنامه‌ها را خود را در این رابطه ارائه دهند.

احمدی با بیان اینکه اقتصادی مقاومتی یعنی توجه به توانمندی‌های داخلی، اظهار کرد: ایران کشور توانمندی است و ضروری است تا با اتکا به داخل و محکم کردن ساخت‌های درونی کشور، اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح سبد کالایی طرح موفقی نبود، خاطرنشان کرد: امید می‎رود اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها دچار آسیب‌های این طرح نشود و شان مردم حفظ گردد.

احمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: ایران نیاز به برقراری رابطه با آمریکا ندارد و ما یقین داریم که در برقراری این رابطه هیچ خیری وجود ندارد.

وی با گرامیداشت روز امور تربیتی بر ضرورت توجه به تربیت اسلامی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۲:۴۰

8 Feb 2020