کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

ایران نیاز به برقراری رابطه با آمریکا ندارد/ مسئولان عملکرد خود را ارائه دهند

2 اسفند 1392 ساعت 16:03

ایران نیاز به برقراری رابطه با آمریکا ندارد و ما یقین داریم که در برقراری این رابطه هیچ خیری وجود ندارد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به پروژه های انتقال آب استان، اظهار کرد: این پروژه‌ها اسباب نگرانی مردم استان را فراهم کرده و ضروری است تا مسئولان استان و کشور نسبت به آن رسیدگی و پیگیری کنند.

وی افزود: مسئولان باید این پروژه‌ها را کارشناسی کنند و جلوی اثرات مخرب زیست محیطی و آسیب‌های ناشی از آن را بگیرند.

احمدی با بیان اینکه پروژه های انتقال آب استان به استان های همجوار حیات منطقه را تهدید می‎کند، گفت: متاسفانه بی‎توجهی‌های صورت گرفته در گذشته مشکلات امروز را به وجود آورده است.

امام جمعه موقت شهرکرد بر ضرورت توجه به تحقق حماسه اقتصادی از سوی مسئولان تاکید و تصریح کرد: اکنون که به روزهای پایانی سال حماسه سیاسی و اقتصادی نزدیک می‎شویم ضروری است تا مسئولان مورد ارزیابی قرار گیرند و برنامه‌ها را خود را در این رابطه ارائه دهند.

احمدی با بیان اینکه اقتصادی مقاومتی یعنی توجه به توانمندی‌های داخلی، اظهار کرد: ایران کشور توانمندی است و ضروری است تا با اتکا به داخل و محکم کردن ساخت‌های درونی کشور، اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح سبد کالایی طرح موفقی نبود، خاطرنشان کرد: امید می‎رود اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها دچار آسیب‌های این طرح نشود و شان مردم حفظ گردد.

احمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: ایران نیاز به برقراری رابطه با آمریکا ندارد و ما یقین داریم که در برقراری این رابطه هیچ خیری وجود ندارد.

وی با گرامیداشت روز امور تربیتی بر ضرورت توجه به تربیت اسلامی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 12742

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12742/ایران-نیاز-برقراری-رابطه-آمریکا-ندارد-مسئولان-عملکرد-خود-ارائه-دهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir