۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۱۲۶۹۳
استاندار چهارمحال وبختياري :

احداث تونل گلاب ۲متوقف شد/ تلاش شبانه روزی برای ايجاد تحرك در پروژه هاي عمراني و اقتصادي استان

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخشي از عملكرد سه ماهه خود به توقف احداث تونل گلاب دو اشاره کرد و تأکید بر بررسی علمی انتقال آب بهشت آباد را از نتایج جلسات با مسئولان کشوری عنوان کرد.
احداث تونل گلاب ۲متوقف شد/ تلاش شبانه روزی برای ايجاد تحرك در پروژه هاي عمراني و اقتصادي استان
به گزارش جهانبین نیوز، "قاسم سليماني دشتكي" در گزارشی از عملکرد سه ماهه اخیر مسئولیت خود در استانداری چهارمحال و بختیاری، گفت: در زمينه پروژه هاي انتقال آب جلساتي با وزير نيرو، وزير كشور، سازمان محيط زيست و ديگر مسئولان كشور داشتيم كه منجر به عدم احداث تونل گلاب ۲ و بررسي علمي در روش انتقال آب بهشت آباد نتيجه اين جلسات بود.

وي ادامه داد: در سه ماه اخير ۴۰۰ ميلیارد تومان پروژه ريالي و يك ونيم میلیون دلار طرح ارزي به صندوق توسعه ملي با هدف رونق اقتصادي و كاهش نرخ بيكاري معرفي شد.

وي تصريح كرد: هم اكنون نرخ بيكاري در چهارمحال و بختياري بسيار بالاتر از آنچه است كه قبلا از سوي مسئولان استاني اعلام مي شد و اگر اشتغال را با احتساب دو روز كاري در هفته حساب كنيم متوجه بيكاري بالا در استان مي شويم.

سليماني دشتكي افزود: تعداد زيادي از كارخانه هاي صنعتي استان تعطيل است و تعدادي نيز نيمه تعطيل و تعدادي هم با توليد بسيارناچيز فعال هستند.

وي گفت: از ۵۰۰ پروژه اي كه در سفرهاي استاني رييس جمهور دولت نهم و دهم به چهارمحال و بختياري تصویب شده، تاکنون ۳۰ درصد آنها اصلا شروع نشده است.

سليماني دشتكي اظهار داشت: توسعه جاده هاي ترانزيتي استان به ويژه محور ارتباطي بروجن- لردگان- خوزستان، جاده شهركرد- ايذه، محور ارتباطي شهركرد- بن- اصفهان و ديگر راه هاي ارتباطي مهم چهارمحال و بختياري را براي بردن به فاينانس برنامه ريزي كرده ايم.

وي بيان داشت: به دو مناسبت ايام تاسوعا و عاشورا و دهه فجر سفرهايي به شهرستان هاي نُه گانه داشته‏ام كه با استقبال خوب مردم مواجه شد و اين استقبال در واقع استقبال مردم هميشه در صحنه چهارمحال و بختياري از نظام جمهوري اسلامي بوده و استقبال از شخص استاندار نبوده است.

سليماني دشتكي افزود: تمام تلاش شبانه روزي‏ام با عنايت خدواند ايجاد تحركي در پروژه هاي عمراني و اقتصادي استان است.

وي تصريح كرد: از تمام اقوام و جناح هاي سياسي استان مي خواهم كه با وحدت و همدلي براي پيشرفت و توسعه استان كمك كنند.
انتهای پیام /
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۱:۱۳

21 Feb 2020