کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال وبختياري :

احداث تونل گلاب ۲متوقف شد/ تلاش شبانه روزی برای ايجاد تحرك در پروژه هاي عمراني و اقتصادي استان

بسیج نیوز , 29 بهمن 1392 ساعت 13:48

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخشي از عملكرد سه ماهه خود به توقف احداث تونل گلاب دو اشاره کرد و تأکید بر بررسی علمی انتقال آب بهشت آباد را از نتایج جلسات با مسئولان کشوری عنوان کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، "قاسم سليماني دشتكي" در گزارشی از عملکرد سه ماهه اخیر مسئولیت خود در استانداری چهارمحال و بختیاری، گفت: در زمينه پروژه هاي انتقال آب جلساتي با وزير نيرو، وزير كشور، سازمان محيط زيست و ديگر مسئولان كشور داشتيم كه منجر به عدم احداث تونل گلاب ۲ و بررسي علمي در روش انتقال آب بهشت آباد نتيجه اين جلسات بود.

وي ادامه داد: در سه ماه اخير ۴۰۰ ميلیارد تومان پروژه ريالي و يك ونيم میلیون دلار طرح ارزي به صندوق توسعه ملي با هدف رونق اقتصادي و كاهش نرخ بيكاري معرفي شد.

وي تصريح كرد: هم اكنون نرخ بيكاري در چهارمحال و بختياري بسيار بالاتر از آنچه است كه قبلا از سوي مسئولان استاني اعلام مي شد و اگر اشتغال را با احتساب دو روز كاري در هفته حساب كنيم متوجه بيكاري بالا در استان مي شويم.

سليماني دشتكي افزود: تعداد زيادي از كارخانه هاي صنعتي استان تعطيل است و تعدادي نيز نيمه تعطيل و تعدادي هم با توليد بسيارناچيز فعال هستند.

وي گفت: از ۵۰۰ پروژه اي كه در سفرهاي استاني رييس جمهور دولت نهم و دهم به چهارمحال و بختياري تصویب شده، تاکنون ۳۰ درصد آنها اصلا شروع نشده است.

سليماني دشتكي اظهار داشت: توسعه جاده هاي ترانزيتي استان به ويژه محور ارتباطي بروجن- لردگان- خوزستان، جاده شهركرد- ايذه، محور ارتباطي شهركرد- بن- اصفهان و ديگر راه هاي ارتباطي مهم چهارمحال و بختياري را براي بردن به فاينانس برنامه ريزي كرده ايم.

وي بيان داشت: به دو مناسبت ايام تاسوعا و عاشورا و دهه فجر سفرهايي به شهرستان هاي نُه گانه داشته‏ام كه با استقبال خوب مردم مواجه شد و اين استقبال در واقع استقبال مردم هميشه در صحنه چهارمحال و بختياري از نظام جمهوري اسلامي بوده و استقبال از شخص استاندار نبوده است.

سليماني دشتكي افزود: تمام تلاش شبانه روزي‏ام با عنايت خدواند ايجاد تحركي در پروژه هاي عمراني و اقتصادي استان است.

وي تصريح كرد: از تمام اقوام و جناح هاي سياسي استان مي خواهم كه با وحدت و همدلي براي پيشرفت و توسعه استان كمك كنند.
انتهای پیام /


کد مطلب: 12693

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12693/احداث-تونل-گلاب-۲متوقف-تلاش-شبانه-روزی-ايجاد-تحرك-پروژه-هاي-عمراني-اقتصادي-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir