۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸
کد مطلب : ۱۲۴۶۸

نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکرد تبیین می شود

مسئول بسیج جامعه زنان استان از برگزرای جشن ها و ویژه برنامه های دهه مبارک فجر درحوزه ها و پایگاه استان خبر داد.
نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکرد تبیین می شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران خبر، احمدپور مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مشکات برین با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه تر ایام الله دهه مبارک فجر گفت: بسیجیان حوزه ها و پایگاه های استان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی این ایام را گرامی می دارند.

وی ادامه داد: جشن ها و ویژه برنامه های دهه فجر در چهارمحال و بختیاری با همکاری کلیه حوزه های مقاومت بسیج خواهران برگزار می شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان در ادامه گفت: همزمان با دهه فجر و گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب بانوان بسیجی با خانواده معزز شهیدان استان با حضور حلقه های صالحین دیدار و گفت و گو کردند.

وی اضافه کرد: اجرای جشن های انقلاب و نشست های بصیرتی فرماندهان با موضوعات استکبار ستیزی و گفتمان دینی، ایمان، جهاد از جمله ویژه برنامه های بسیجیان برای گرامیداشت دهه فجر است.

احمدپور ادامه داد: جلسه شورای عالی زنان با موضوع نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی و سبک زندگی اسلامی نیز در راستای برنامه ریزی اجرای برنامه های این ایام برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان گفت: برگزاری همایش فاطمیون با حضور اساتید برجسته کشوری از دیگر عناوین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد دهه فجر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۴۰

17 Jan 2020