کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکرد تبیین می شود

21 بهمن 1392 ساعت 7:48

مسئول بسیج جامعه زنان استان از برگزرای جشن ها و ویژه برنامه های دهه مبارک فجر درحوزه ها و پایگاه استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران خبر، احمدپور مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مشکات برین با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه تر ایام الله دهه مبارک فجر گفت: بسیجیان حوزه ها و پایگاه های استان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی این ایام را گرامی می دارند.

وی ادامه داد: جشن ها و ویژه برنامه های دهه فجر در چهارمحال و بختیاری با همکاری کلیه حوزه های مقاومت بسیج خواهران برگزار می شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان در ادامه گفت: همزمان با دهه فجر و گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب بانوان بسیجی با خانواده معزز شهیدان استان با حضور حلقه های صالحین دیدار و گفت و گو کردند.

وی اضافه کرد: اجرای جشن های انقلاب و نشست های بصیرتی فرماندهان با موضوعات استکبار ستیزی و گفتمان دینی، ایمان، جهاد از جمله ویژه برنامه های بسیجیان برای گرامیداشت دهه فجر است.

احمدپور ادامه داد: جلسه شورای عالی زنان با موضوع نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی و سبک زندگی اسلامی نیز در راستای برنامه ریزی اجرای برنامه های این ایام برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان گفت: برگزاری همایش فاطمیون با حضور اساتید برجسته کشوری از دیگر عناوین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد دهه فجر است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12468

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12468/نقش-زنان-پیروزی-انقلاب-اسلامی-شهرکرد-تبیین-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir