۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۱۲۳۰۳
کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری تا فردا برفی است

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود سامانه بارشی به استان تا فردا بعدازظهر بارش برف را در بیشتر نقاط استان خواهیم داشت.
آسمان چهارمحال و بختیاری تا فردا برفی است
به گزارش جهانبین نیوز، سعید قطره سامانی امروز ، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در استان برای امشب در برخی از نقاط استان احتمال بارش باران پیش بینی شده است.

وی افزود: با ادامه فعالیت سامانه بارشی برای صبح فردا چهارشنبه تا پایان روز بارش برف در بیشتر نقاط استان پیش بینی شده است.

قطره سامانی از کاهش دمای هوای استان خبر داد و گفت: با خروج سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه به تدریج شاهد کاهش دمای هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان بارش‌ها جوی در استان، گفت: بر اساس آمار موجود بارش برف تا ساعت ۶.۵ صبح امروز در شهرکرد ۶ سانتی متر، در گوهرنگ ۳۰ سانتی متر، در لردگان هفت سانتی متر، در بروجن هشت سانتی متر، در فرخشهر شش سانتی متر، در سامان پنج سانتی متر، در دزک ۹ سانتی متر به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در آورگان ۱۱ سانتی متر، در مالخلیفه ۱۱ سانتی متر، در بلداجی ۶ سانتی متر، در فارسان ۱۰ سانتی متر و در اردل ۲۷ سانتی متر برف باریده است.

قطره سامانی با اشاره به سردترین و گرم‌ترین مناطق مختلف استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرکرد با دمای منفی ۱۴ درجه سانتی گراد و مالخلیفه با دمای پنج درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان گزارش شده است.
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۲:۱۳

30 Dec 2019