۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۲۲۳۰
حجت الاسلام سرافراز:

انقلاب اسلامی، احیاگر اندیشه اسلامی با الگوی حکومتی مردمسالار

احیای مجدد اندیشه های اسلامی با الگوی حکومتی مردمسالاری دینی از ویژگی های خاص انقلاب اسلامی ایران است.
انقلاب اسلامی، احیاگر اندیشه اسلامی با الگوی حکومتی مردمسالار
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت قمر بنی هاشم، حجت الاسلام کریم سرافراز با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری مرجع و زعیم عالیقدر حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی اقشار و اصناف مختلف مردم به پیروزی رسید و الهام بخش ملت های مستضعف جهان شد.

وی، افزود: بیداری جهانی در برابر مستکبران و استعمارگران از برکات انقلاب اسلامی ایران است و یکی از دلایل دشمنی ها با این انقلاب روحیه استکبار ستیزی آن می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اهمیت جهانی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف گفت: نهضت انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و هوشیاری ملت های تحت سلطه و ستم زورگویان در اقصی نقاط عالم به برکت انقلاب اسلامی ایران واقع شده است.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: با پیروزی ا نقلاب اسلامی، ایران به عنوان نماد تمام جهان اسلام در برابر کفر جهانی قرار گرفت و الگوی بی نظیری از نظام سیاسی جدید با محوریت احکام الهی و پشتوانه قوی مردمی را به جهانیان عرضه کرد.

وی، استقلال در عرصه های مختلف و پیشرفت در علوم گوناگون را مرهون رشادت ها، مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی فرزندان این مرز و بوم دانست و گفت: تفکر جهادی و مقاومت انقلابی، راه حل برون رفت از مشکلات جامعه به شمار می رود.

سرافراز با اشاره به نقش آحاد مردم در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، تأکید کرد: گرامیداشت ایام الله دهه فجر و حضور در مراسم های ویژه این ایام به منزله تجدید میثاق با آرمان های اصیل انقلاب و اندیشه های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی، که در جمع مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سخن می گفت؛ با اشاره به هراس دشمنان از انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی و منویات ولایت فقیه بهترین راه برای آشنایی نسل سوم و چهارم با آرمان های والای این انقلاب مردمی و الهی می باشد.

انتهای پیام /
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۸:۳۵

18 Feb 2020