۰
plusresetminus
سفر کاترین اشتون به اوکراین، انتقاد وزیر کشور آلمان از جاسوسی‌های آمریکا و اهمیت رابطه با روسیه برای ناتو از مهم‌ترین تحولات بین المللی امروز 7 بهمن 1392 هستند.
سفر کاترین اشتون به اوکراین/انتقاد وزیر کشور آلمان از جاسوسی‌های آمریکا / ناتو به دنبال گسترش رابطه با روسیه
به گزارش جهانبین نیوز، سفر کاترین اشتون به اوکراین، انتقاد وزیر کشور آلمان از جاسوسی‌های آمریکا و اهمیت رابطه با روسیه برای ناتو از مهم‌ترین تحولات بین المللی امروز ۷ بهمن ۱۳۹۲ هستند.

مخالفت مجلس انگلیس با بررسی قانون همه پرسی اتحادیه اروپا

نمایندگان ارشد مجلس اعیان انگلیس روز جمعه تلاشهای دیوید کامرون نخست وزیر این کشور را مبنی بر تحقق وعده همه پرسی در خصوص باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا به چالش کشیدند.

نمایندگان احزاب کارگر و لیبرال دموکرات در مجلس اعیان انگلیس در اقدام روز جمعه خود اعلام کردند برای تصویب قانون برگزاری همه پرسی، زمان کافی در اختیار ندارند.

گاردین رایانه های حاوی اسناد جاسوسی آمریکا را ازبین برد

به گزارش تلویزیون پرس تی وی ، یک نوار ویدئویی منتشر شده است که نشان می دهد مسئولان گاردین در حال اوراق کردن رایانه هایی هستند که اسناد اطلاعاتی و جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا در آن ذخیره شده بود.این کار زیر نظر دو مامور اطلاعاتی انگلیس انجام شده است.

دولت انگلیس و دستگاههای اطلاعاتی اش فشار زیادی به رسانه ها وارد کرده اند تا از افشای اسناد مذکور خودداری کنند.روزنامه گاردین در انتشار اسناد فاش شده از سوی اسنودن نقش اصلی را ایفاء کرد.

سفر کاترین اشتون به اوکراین

کاترین اشتون ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جمعه گفت هفته آینده به منظور بازدید دیگری از اوکراین عازم این کشور خواهد شد.

اشتون حوادث اخیر در اوکراین را مصادیقی از ارعاب و شکنجه مخالفان توصیف و آنها را محکوم کرد.

انتقاد وزیر کشور آلمان از جاسوسی‌های آمریکا

وزیر کشور آلمان در جریان کنفرانس مونیخ با انتقاد از جاسوسی‌های آمریکا در کشورش آن را آسیبی بزرگ علیه مردم آلمان دانست.

وی در جریان سخنانی در پنجاهمین کنفرانس امنیتی مونیخ با اشاره به جاسوسی‌های آمریکا در کشورش گفت: ما هیچ مدرکی در این زمینه نداریم. اما پس از همه اینها آنچه می‌شنویم این است که چنین اقداماتی علیه مردم آلمان صورت گرفته است. آنچه اتفاق افتاد، آسیب بزرگی به مردم آلمان بود و توضیحات در این زمینه نیز نامناسب هستند.

وزیر خارجه آلمان:موضوعات ایران و سوریه تنها با همکاری روسیه قابل حل است

به گزارش صدای روسیه؛ فرانک اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان در مراسم افتتاحیه کنفرانس امنیتی مونیخ تصریح کرد، غرب به دنبال یافتن فرصت هایی برای گسترش همکاری ها با روسیه است و در عین حال مسکو نیز باید به دنبال یافتن زمینه های مشترک همکاری با شرکای غربی باشد.

اهمیت رابطه با روسیه برای ناتو

به گزارش صدای روسیه؛ آندرس راسموسن دبیر کل ناتو در سخنانی در کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان تصریح کرد، روابط با روسیه اولویت کلیدی و مهمی برای ناتو است. ولی امروز ما به طور کامل از پتانسیل های موجود در این روابط استفاده نمی کنیم. ما گزینه ها و انتخاب های روشنی داریم: یا همکاری سرد و مشارکت رسمی خود را ادامه دهیم یا برای پیشرفت بیشتر و ایجاد همکاری و مشارکت راهبردی و استراتژیک تلاش کنیم.

انتهای پیام/
مرجع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۲۱

29 Dec 2019