۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۲۱۷۹

عزت و استقلال ایران قابل مذاکره نیست

معاون بعثه مقام معظم رهبری گفت:عزت و استقلال ایران قابل مذاکره و گفت‌و‌گو نیست.
عزت و استقلال ایران قابل مذاکره نیست
به گزارش جهانبین نیوز، حشمت‌الله قنبری در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: در آستانه سی و پنجمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی قرار داریم و خداوند متعال را به واسطه این نعمت شکرگزار هستیم.

وی افزود: سی و پنج سال پیش حادثه‌ای در این کشور رقم خورد و مردمی مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت(ع) در سایه هدایت یک مرجع تقلید عظیم‌القدر هنگامه‌ای برپا کرد که به تعبیر معمار بزرگ انقلاب، انفجار نور بود.

قنبری با اشاره به شرایط کشور در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: کشور در این زمان در یک شرایط استثنایی قرار داشت و دنیا بین دو قطب سوسیالیست شرق و کاپیتالیسم غرب تقسیم شده بود و ایران با انقلابی که به پا کرد ساختار نظام بین‌المللی را در هم فروریخت.

این استاد دانشگاه با اشاره به کارشکنی‌های دو قطب غرب و شرق، خاطرنشان کرد: در حالی که دو قطب غرب و شرق نکات اشتراکی با هم نداشتن اما در این زمان با یکدیگر متحد شدند تا انقلاب اسلامی ایران را ناکام بگذارند.

قنبری افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) پیروز شد و از آن پس استکبار جهانی با توطئه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب برآمده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وحدت کلمه و کلمه وحدت دو عامل پیروزی ملت مسلمان ایران است که ضرروی است این دو موضوع همواره مدنظر مردم باشد و هیچگاه از آن غافل نشوند.

معاون بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: وقتی مردم بر محور وحدت کلمه دینی استوار شدند دشمن شکسته و هویت و استحکام دشمن در هم کوبیده شد.

قنبری به دلایل دشمنی استکبار جهانی به نظام و ملت ایران اشاره کرد و گفت: خشم و غضب استکبار با ملت ایران در این است که این ملت می‎خواهد در سایه دین زندگی خود را ادامه دهد و جامعه نمونه مترقی را در سایه دین به ظهور و بروز برساند.

وی، پیوند ناگسستنی امت با امام را عامل ناکامی دشمن دانست و افزود: این پیوند نباید هیچگاه از بین برود و تا زمانی که این پیوند محکم باشد دشمن نمی‎تواند به این نظام آسیب برساند.

قنبری با اشاره به مذاکرات ایران با ۱+۵، اظهار کرد: عزت و استقلال ایران قابل مذاکره و گفت‌و‌گو نیست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مردم به گروه مذاکره‌کننده اعتماد دارند، گفت: مردم پشت این گرووه هستند و از آن‌ها حمایت می‌کنند اما نیاز به مراقبت هم هست.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۵:۲۷

26 Jan 2020