۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۱۲۱۷۸

برگزاری نشست بصیرتی زنان استان در مسجدالرضا شهرکرد

نشست بصیرتی زنان بسیجی استان امروز در مسجد‌الرضا(ع) برگزار شد.
برگزاری نشست بصیرتی زنان استان در مسجدالرضا شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، زهرا نوراللهی کارشناس امور مذهبی در نشست بصیرتی زنان بسیجی استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره ی عمر پر برکت امامان معصومی است که حرکت در مقطع خاص ازتاریخ درخشیدند و راه را برای ما روشن کردند.

وی افزود: ائمه اطهار(ع) میراثی گرانبهای از فرهنگ اسلامی برای انسانها به یادگار گذاشتند بنابراین داشتن چنین پیشوایانی افتخار بزرگی است که با هیچ چیزقابل مقایسه نیست.

کارشناس امور مذهبی ادامه داد: ائمه (ع) برای به دست آوردن و برپاماندن اسلام با افراد خطرناکی هم چون معاویه ها، یزیدها، عبدالملک ها و حجاج ها رو به رو بودند.

وی ادامه داد: بی شک انقلاب اسلامی ایران اولین انقلا ب در جهان اسلام نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود آخرین انقلاب به اتفاق همه ی مسلمانان جهان و با ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

کارشناس امور مذهبی تاکید کرد:وظیفه ما در قبال دین و خون شهدا ایجاب می کند که با دشمن قدرتمندانه بر خورد کنیم و سعی نکنیم آنها را بزرگ جلوه دهیم بلکه چهره توخالی شان را به عموم بشناسانیم و با قدرت، ایمان و توکل به خدا و با پشتیبانی امام زمان (عج) این راه را به آخر برسانیم.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۰:۰۲

28 Dec 2019