۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۱۲۱۶۸

لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری شهرکرد به شورای اسلامی شهر تقدیم شد

با حضور شهردار شهرکرد، لایحه پیشنهادی بودجه یک هزار و ۳۱ میلیارد ریالی سال ۹۳ شهرداری شهرکرد به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.
لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری شهرکرد به شورای اسلامی شهر تقدیم شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، در آیین ارائه این لایحه به شورای اسلامی شهر که شهردار شهرکرد، معاونان شهرداری و اعضای شورای شهر حضور داشتند، نورالله غلامیان دهکردی در صحن شورای شهر گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده این شهرداری یک هزار و ۳۱ میلیارد ریال است که به منظور بررسی و تصویت نهایی به شورای اسلامی شهر ارائه شده است.
وی در تشریح جزئیات این لایحه اظهار داشت: از کل بودجه پیشنهادی ارائه شده مبلغ ۷۹۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به اقدامات عمرانی شهرکرد اختصاص یافته و مبلغ ۲۳۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برای هزینه های جاری، اداری و شهری در نظر گرفته شده است.
غلامیان دهکردی افزود: بودجه پیشنهادی سال ۹۳ شهرداری شهرکرد نسبت به بودجه فعلی سال ۹۲ حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.
شهردار شهرکرد تصریح کرد: از بودجه پیشنهادی سال آینده این شهرداری ۷۷ درصد آن عمرانی و ۲۳ درصد دیگر آن مربوط به امور جاری می باشد.
وی بیان داشت: بر اساس گزارش‌های اولیه لایحه بودجه سال شهرداری شهرکرد پس از برگزاری جلسات کارشناسی و جلسات تلفیق با حضور مسئولان و کارشناسان شهرداری در ماه‌های گذشته برگزار و این لایحه مورد بررسی قرار گرفت.
غلامیان دهکردی تأکید کرد: لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۳ شهرداری شهرکرد پس از برگزاری جلسات کارشناسی و با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری تهیه و بر اساس ماده ۷۶ قانون شهرداریها در وقت مقرر به شورای اسلامی شهر جهت سیر مراحل بعدی تقدیم گردیده است.
شهردار شهرکرد یادآور شد: بعد از تصویب بودجه توسط شورای اسلامی شهر، طبق قانون شهرداری موظف می باشد بر اساس آن نسبت به روند برنامه ها، اقدامات و فعالیت های حوزه شهری اقدام نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۷:۵۷

1 Jan 2020