۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۱۲۱۴۸
امام جمعه کوهرنگ:

پس گرفتن دعوتنامه کنفرانس ژنو2 نشان دهنده ضعف مفرط دبیر کل سازمان ملل در مقابل امریکاست

امام جمعه کوهرنگ در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران گفت: پس گرفتن دعوتنامه کنفرانس ژنو2 از ایران نشان دهنده ضعف مفرط و سرسپردگی کامل دبیر کل مفلوک سازمان ملل در مقابل آمریکا و استکبار جهانی است.
پس گرفتن دعوتنامه کنفرانس ژنو2 نشان دهنده ضعف مفرط دبیر کل  سازمان ملل در مقابل امریکاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر،حجه الاسلام طباطبایی از سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به منطقه موگویی و انتقال مظلومیت محرومیت مردم این منطقه در نامه ای خطاب به رئیس جمهور قدردانی کردند.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به زلزله اخیر کوهرنگ گفت: زلزله پیش آمده در کوهرنگ یک تهدید بزرگ بود که به لطف خدا بدون خسارت جانی طی شد، اما مسئولین استانی و شهرستانی باید از آن بعنوان یک فرصت مهم پیش آمده برای رفع محرومیت ها و جبران خسارت مالی و مقاوم سازی های لازم برای مقابله با حوادث آینده تلاش کنند.

وی در ادامه گفت: درست است این زلزله ها خسارت جانی نداشت اما مسئولین استان فکر کنند اگر خدای ناکرده خسارت جانی داشت، با یک درمانگاه ابتدایی چه کار می توانستند بکنند؟

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به حضور دکتر عزیزی در کمیسیون بهداشت گفت: من تاکید دارم آقای عزیزی به جد برای راه اندازی بیمارستان شهرستان کوهرنگ اقدام کنند، برای نجات جان یک انسان ثانیه ها مهم است لطفا پیگیری کنید، آقای وزیر بهداشت را به کوهرنگ بیاورید تا بیمارستان کوهرنگ را تجهیز کند با توجه به حضور دکتر عزیزی در کمیسیون بهداشت مجلس از وزیر بهداشت بخواهد مجوز استخدام نیرو بدهند و حداقل سه بخش اورژانس، بخش جراحی عمومی و بخش مامایی و زنان و زایمان بیمارستان کوهرنگ را افتتاح کنند، بیمارستانی که چند میلیارد برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است نباید همین طور بلا استفاده رها شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۷:۵۳

29 Dec 2019