۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۱۲۱۳۶

تجلیل از کارگران و تعاونگران نمونه در دهه فجر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از ۹۰ عنوان برنامه در کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان خبر داد.
تجلیل از کارگران و تعاونگران نمونه در دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر داوود شیوندی مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: ۹۰ عنوان برنامه توسط اعضای کارگروه این کمیته برگزار و جشن پیروزی سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در ۲۵ واحد تولیدی استان برگزار می شود.

شیوندی بیان داشت: همایش تجلیل از کارگران و تعاونگران نمونه و انتخاب سه کارگر نمونه و ملی در دهه فجر امسال با تقدیر از فعالان این عرصه که نقش اساسی در کاهش هزینه ها و بالا بردن بهره وری را دارند صورت می گیرد.

وی افزود:در برنامه های دهه فجر امسال از ۱۷ قاری قرآن در بخش کارگری و ۳۵ نفر از کارگران، تعاونگران و کارفرمایان نمونه تجلیل می شود.

شیوندی برگزاری مسابقات ورزشی بین کارگران را از دیگر برنامه های این کمیته دانست و اذعان کرد: مسابقات در رشته های تنیس روی میز، فوتسال و دارت برگزار می شود و از نفرات برتر تقدیر به عمل می آید.

مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان از افتتاح واحد مسکن متعارف در دهه فجر خبر داد و گفت: این واحدها در اختیار اعضای تعاونی ها که فاقد منزل مسکونی هستند قرار می گیرد.

وی افتتاح دو واحد تولیدی و خدماتی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اختصاصی بانوان در لردگان، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی و حضور پرشور کارگران در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های این کمیته برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۳:۳۱

1 Jan 2020