کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از کارگران و تعاونگران نمونه در دهه فجر

10 بهمن 1392 ساعت 23:15

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از ۹۰ عنوان برنامه در کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر داوود شیوندی مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: ۹۰ عنوان برنامه توسط اعضای کارگروه این کمیته برگزار و جشن پیروزی سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در ۲۵ واحد تولیدی استان برگزار می شود.

شیوندی بیان داشت: همایش تجلیل از کارگران و تعاونگران نمونه و انتخاب سه کارگر نمونه و ملی در دهه فجر امسال با تقدیر از فعالان این عرصه که نقش اساسی در کاهش هزینه ها و بالا بردن بهره وری را دارند صورت می گیرد.

وی افزود:در برنامه های دهه فجر امسال از ۱۷ قاری قرآن در بخش کارگری و ۳۵ نفر از کارگران، تعاونگران و کارفرمایان نمونه تجلیل می شود.

شیوندی برگزاری مسابقات ورزشی بین کارگران را از دیگر برنامه های این کمیته دانست و اذعان کرد: مسابقات در رشته های تنیس روی میز، فوتسال و دارت برگزار می شود و از نفرات برتر تقدیر به عمل می آید.

مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان از افتتاح واحد مسکن متعارف در دهه فجر خبر داد و گفت: این واحدها در اختیار اعضای تعاونی ها که فاقد منزل مسکونی هستند قرار می گیرد.

وی افتتاح دو واحد تولیدی و خدماتی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اختصاصی بانوان در لردگان، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی و حضور پرشور کارگران در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های این کمیته برشمرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12136

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12136/تجلیل-کارگران-تعاونگران-نمونه-دهه-فجر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir